Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان صالحی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، نیاز به خون را همیشگی دانست و بر افزایش تعداد مراکز خونگیری در استان تأکید کرد.

وی ادامه داد: در هیچ یک از شهرستان‌های این استان مرکز خونگیری وجود ندارد، تنها یک مرکز ثابت انتقال خون در استان و آن هم در شهر کرمانشاه وجود دارد.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه، از استقرار تیم سیار انتقال خون در شهرهای فاقد پایگاه خبر داد و گفت:  با این اوصاف، تنها راهکار استفاده از پتانسیل اهدای خون استفاده از تیم‌های سیار است که خود تیم سیار هم شرایط خاصی دارد مثلا اینکه در چه مکانی مستقر شود و در هر شرایطی هم نمی‌شود تیم را اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به عنوان مثال در در شهرستان‌های اسلام آبادغرب، سنقر، روانسر و کنگاور مکانی با کمک هلال احمر و یا دانشگاه در اختیار داریم که در طوی ماه اعزام تیم‌های سیار خون‌گیری انجام می‌شود.

صالحی‌فر با اعلام برنامه تیم سیار خون‌گیری در تیرماه جاری، اضافه کرد: در روزهای ششم و بیستم تیرماه در دو نوبت در خدمت مردم اسلام آبادغرب خواهیم بود، روز نهم تیرماه در سنقر، سیزدهم در روانسر و بیست و سوم در کنگاور مستقر خواهیم بود.

وی یادآور شد: متأسفانه در شهرستان‌های پاوه، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، هرسین، صحنه و جوانرود مکانی برای استقرار تیم سیار در اختیار نداریم که در این خصوص از فرمانداران، مسؤولان بهداشتی و هلال احمر می‌خواهم که هر کدام قادر هستند فضایی را در اختیار سازمان انتقال خون استان قرار دهند.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: حداقل یک یا دو روز در هفته هم به صورت اتوبوس سیار، بیشتر در حوزه شهرستان کرمانشاه در خدمت کارخانجات و اداره‌های اطراف شهر هستیم که با هماهنگی قبلی برای خونگیری از پرسنل خدمت عزیزان می‌رسیم.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه انتقال خون اسلام مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه اتوبوس سیار انتقال خون تیم سیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر فرزین رضازاده گفت: اورژانس هوایی در اولین و دومین پرواز خود یک مصدوم ۲۳ ساله آقا، مولتی تروما با وضعیت بحرانی را از شهرستان نقده و دو بیمار آقا و خانم با شکایت سکته قلبی را از شهرستان اشنویه به ارومیه انتقال داد و پس از سوختگیری، بلافاصله سومین پرواز خود را به مقصد سلماس انجام داد که در این ماموریت یک بیمار ۵۴ ساله خانم با شکایت سکته مغزی و سطح هوشیاری پایین را با حمایت‌های پیشرفته حیاتی توسط کارشناسان اورژانس هوایی به ارومیه انتقال داد.

گفتنی است اورژانس هوایی ارومیه از ابتدای سالجاری ۱۱ بیمار نیازمند خدمات تخصصی در مرکز استان را از شهرستان‌ها به ارومیه انتقال داده است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه