Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به ارتقای سرکلانتری نهم به فرماندهی انتظامی شهرستان ری گفت: با انتصاب اولین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری در حقیقت خواسته دیرینه مردم ری محقق شد.

حسین توکلی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه یکی از درخواست های به حق مردم شهرستان ری تبدیل سرکلانتری این شهر به ستاد فرماندهی بود، گفت: شهرستان ری با دارا بودن تاریخ غنی، آثار باستانی متعدد، پنج بخش، ۶ شهر و قرارگیری در مسیر ورودی ۱۷ استان جنوبی کشور به پایتخت جایگاه ویژه در کشور دارد که باید به امنیت آن بیشتر توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز در ری انواع شهرک های صنعتی و صنفی کشور قرار گرفته است؛ این شهرستان به دلیل قرارگیری در کنار کلانشهر تهران و ارائه خدمات خوب به سرمایه گذاران همواره یکی از مقاصد اصلی سرمایه گذاری در کشور محسوب می شود که فقط در سال گذشته یکهزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بخش خصوصی در این شهرستان سرمایه گذاری کرده است و از سوی دیگر وجود حرم عبدالعظیم(ع) و استقرار بیشترین میزان انبارهای کشور در شهرستان ری می طلبید که از لحاظ امنیتی نیز این شهرستان از سرکلانتری به ستاد فرماندهی ارتقاء پیدت می کرد که خوشبختانه این مهم محقق شد.

وی ادامه داد: در حقیقت در چند سال اخیر یکی از مهمترین مواردی که فرمانداری شهرستان ری به دنبال آن بود ارتقای سرکلانتری شهرری به ستاد فرماندهی بود که این کار انجام شد و اولین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری منصوب شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری درباره روند تشکیل فرماندهی انتظامی شهرستان ری و تامین امکانات و تجهیزات گفت: امنیت شهرستان ری تاثیر بسزایی بر امنیت تهران دارد؛ در حال حاضر زمین احداث ستاد فرماندهی شهرستان ری جانمایی شده و اعتبارات خوبی برای نیروی انتظامی شهرستان گرفته ایم همچنین ۱۵ دستگاه خودرو و ۱۵ دستگاه موتور سیکلت خریداری شده است و به زودی سایر امکانات مورد نیاز ستاد فرماندهی نیز تامین خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانداری شهرستان ری استانداري تهران فرماندهی انتظامی شهرری نیروی انتظامی شهرستان انتظامی شهرستان ری ستاد فرماندهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین انتصاب در استقلال؛ حجازی برگشت!

شرکت پتروشیمی خلیج فارس مالک جدید باشگاه استقلال در یکی از نخستین اقدامات مدیریتی خود بعداز عزل علی خطیر از مدیرعاملی، دست به تغییر سرپرست تیم فوتبال این باشگاه زد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از کنار رفتن علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال، مدیریت این باشگاه تصمیم گرفت سرپرست تیم استقلال را نیز تغییر دهد.

در همین راستا، آتیلا حجازی جانشین نصرالله خواجه‌گیری و به‌عنوان سرپرست جدید تیم استقلال انتخاب شد. خواجه‌گیری عجیب ترین انتصاب خطیر بود که جای علی سامره را گرفت. درباره این فرد و حواشی اش حرف و سخن بسیار است و معلوم نیست به چه دلیل یک فرد بازاری که سابقه محرومیت اخلاقی هم داشته، سر از نیمکت تیم استقلال در آورده بود. 

نکونام با این فرد بی ربط در استقلال، به شدت اختلاف داشت و او را به تمرین راه نمی‌داد.

استقلال در حال حاضر با سرپرست موقت اداره می‌شود و گفته شده که بزودی مدیرعامل جدید معرفی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • اولین انتصاب در استقلال؛ حجازی برگشت!