Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته ملی المپیک هند از اینکه ورزشکارانش پس از ورود به توکیو به مدت سه روز اجازه تعامل با دیگر کشورها را ندارد شکایت کرد و این تصمیم را ناعادلانه دانست. به گزارش ایسنا و به نقل از Kyodo News، کمیته ملی المپیک هند با ارسال نامه‌ای به کمیته برگزاری بازیهای المپیک توکیو از محدودیت های شدیدی که در برابر ورزشکاران خود و سایر کشورها نسبت به هندی ها ایجاد کرده است، شکایت کرد و آن را ناعادلانه و تبعیض آمیز دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته ملی المپیک هند گفت: با توجه به اینکه ورزشکاران هندی واکسینه شده اند و  در یک هفته قبل از اعزام به توکیو، هر روز آزمایش PCR  انجام می‌دهند ، ممنوعیت تعامل با کسی از کشورهای دیگر به مدت سه روز پس از ورود به توکیو بسیار ناعادلانه است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک هند نیز گفت:  تنها  پنج روز قبل از مسابقه، ورزشکاران مجاز به ورود به دهکده بازیها هستند و اکنون سه روز آن برای ما هدر خواهد رفت و همچنین تیم هاکی ممکن است بر اثر این محدودیت ها یک مسابقه برنامه ریزی شده را از دست بدهد.

کمیته برگزاری بازیهای المپیک به مدت سه روز پس از ورود ورزشکاران هند و کشورهای دیگر که مشخص شده اند اجازه برگزاری مسابقات تمرینی یا جلسات تمرینی مشترک با سایر کشورها را نخواهد داد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی های المپیک توکیو كميته ملي المپيك کمیته ملی المپیک هند پس از ورود سه روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان

بهروز مرادپور بیان کرد: بر اساس نقشه و مدل های هواشناسی، روز دوشنبه به دلیل بالا بودن شاخص های ناپایداری، علاوه بر افزایش ابر و وزش باد قابل ملاحظه در نقاطی از استان، بارش هایی به صورت خفیف و پراکنده گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

وی افزود: از بعدازظهر سه شنبه تا پایان هفته با فعالیت سامانه بارشی برای همه نقاط، بارش باران، رعد و برق، احتمال رگبار تگرگ و وزش باد نسبتا شدید تا شدید انتظار می رود.

وی ادامه داد: طی ۴۸ ساعت آینده تغییرات قابل توجهی در نوسانات دمایی مناطق مختلف استان مشاهده نمی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • المپیک با طعم سبزیجات
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان