Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@05:31:19 GMT

بهره‌برداری از طرح‌های ملی مناطق آزاد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۵۶۴۱

بهره‌برداری از طرح‌های ملی مناطق آزاد آغاز شد

مراسم افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی با ارزش ۷۰ هزار و ۶۵ میلیارد تومان با فرمان رییس جمهوری آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در هفتاد و چهارمین برنامه افتتاح «تدبیر و امید برای جهش تولید»، طرح‌های مربوط به مناطق آزاد در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خوزستان، هرمزگان، گیلان و سیستان و بلوچستان بادستور رییس جمهوری افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این طرح‌ها که در مناطق آزاد تجاری- صنعتی کیش، قشم، اروند، ارس، انزلی اجرا می‌شود، برای ۹۲۰ نفراشتغال‌زایی مستقیم فراهم می‌کند.

بر اساس این گزارش، در منطقه آزاد تجاری ارس ۱۵ طرح تولیدی و اقتصادی با ارزش سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۶۱۹ میلیارد تومان و در منطقه آزاد اروند ۱۱ طرح اقتصادی و زیربنایی به ارزش سرمایه گذاری ۲۲۵ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

امروز همچنین ۱۵ پروژه تولیدی و زیربنایی در منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم با ارزش سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان  و در منطقه آزاد کیش نیز افتتاح ۹ طرح اقتصادی و تولیدی به بهره برداری رسید.در ادامه افتتاح طرح‌ها، عملیات اجرایی ۵۲ پروژه دیگر با سرمایه گذاری ۶۴ هزار و ۱۹۲ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی هفت هزار و ۱۱۷ نفر با دستور رییس جمهوری، انجام شد.

در این مراسم همچنین هشت پروژه در منطقه آزاد ارس با اعتبار سرمایه گذاری یک هزار و ۷۶۹ میلیارد تومان، ۶ پروژه در منطقه آزاد اروند با اعتبار سرمایه گذاری سه هزار و ۵۱۷ میلیارد تومان، یک پروژه در منطقه آزاد انزلی با اعتبار سرمایه گذاری ۴۳۰ میلیارد تومان ، سه پروژه در منطقه آزاد چابهار با اعتبار سرمایه گذاری ۴۶ هزار و ۲۱۷ میلیارد تومان، ۱۴ پروژه در منطقه آزاد قشم با اعتبار سرمایه گذاری هفت هزار و ۳۲۸ میلیارد تومان، ۱۰ پروژه در منطقه آزاد کیش با اعتبار سرمایه گذاری سه هزار و ۵۷۹ میلیارد تومان، و هشت پروژه در منطقه آزاد ماکو با اعتبار سرمایه گذاری یک هزار و ۲۱۳ میلیارد تومان،کلنگ زنی شد.

 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: اعتبار سرمایه گذاری پروژه در منطقه آزاد میلیارد تومان مناطق آزاد آزاد تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان، به بهره برداری از این جاده پیش از آغاز کنگره عظیم اربعین تاکید کرد و گفت: ایجاد این جاده، به طول ۷ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در دستور کار است.

وی همچنین به جانمایی مواکب در مرز مهران با در نظر گرفتن ملاحظات ترافیکی پرداخت و افزود: طرح ساماندهی میدان اربعین مسیر‌های ورودی و خروجی به این‌ میدان با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت بزودی آغاز خواهد شد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام، نصب دستگاه ایکس ری و همچنین دوربین‌های پایش نظارتی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد