Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@08:35:24 GMT

احداث بزرگترین شرکت زنجیره تولید مرغ همدان

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۸۱۵۹

احداث بزرگترین شرکت زنجیره تولید مرغ همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قراگوزلو ظهر امروز در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه بزرگترین شرکت زنجیره تولید مرغ استان با ظرفیت تولید ۸۰۰ هزار قطعه مرغ تخمگذار در شهر قهاوند احداث می‌شود اظهار کرد: این شرکت در مساحتی بالغ بر ۸۰ هکتار با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار پولت (پرورش جوجه یک روزه تخم گذار تا سن ۹۰ تا ۱۱۰ روزگی) و ۵۰ هزار مرغ مادر و تخمگذار احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری این طرح را ۷۲۰ میلیارد تومان دانست و افزود: دام و طیور از استراتژیک‌ترین صنایع کشور به شمار می‌رود از همین رو علاوه بر تأمین بخش عمده پروتئین حیوانی مصرفی کشور، در حوزه اشتغال نیز حائز اهمیت است.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: این طرح در بخش قهاوند در اراضی روستای قرخلر احداث و برای ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: زنجیره‌ تولید داخلی در این بخش مدیریت یکپارچه از مزرعه تا سفره را در پی دارد ضمن اینکه ایجاد ارزش افزوده، رونق تولید و ثبات بازار را نیز به ارمغان می‌آورد.

قراگزلو  میزان تولید مرغ تخمگذار در ماه را ۷۲۰ تن، ۹۰۰ هزار قطعه پولت و ۱۲ میلیون قطعه جوجه در سال را پیش بینی کرد و گفت: این شرکت زنجیره تولیدی دارای کارخانه‌هایی چون کارخانه فرآوری کود خشک،کارخانه جوجه‌کشی،کارخانه فرآوری پوکه تخم مرغ ،کارخانه پودر تخم مرغ، تخم مرغ پاستوریزه و کارخانه خوراک طیور است. 

انتهای پیام/89033/

منبع: فارس

کلیدواژه: شرکت زنجیره تولیدی دام و طیور زنجیره تولید مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی با شکل و شمایلی متفاوت در حال بازدید از کارخانه تولید آب آشامیدنی / فیلم

لیونل مسی که پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 به هر آنچه در فوتبال می‌خواست رسید، حال دست به کارهای جدیدی می‌زند!

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • کمک به تسهیل تامین مالی تولید با برات الکترونیکی 
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • حداقل تولید مرغ در اردیبهشت ۳۰۰ هزار تن است
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود
  • سهم ۲۴ درصدی محصولات کشاورزی در تولید ناخالص استان مازندران
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی با شکل و شمایلی متفاوت در حال بازدید از کارخانه تولید آب آشامیدنی / فیلم