Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الا سلام مهدوی با بیان اینکه گیلان از استان های پیر کشور محسوب می شود گفت : استحکام بنیان خانواده و افزایش جمعیت از الویت برنامه های نهضت تبلیغی قرار داد.‌

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت ، حجت الاسلام «سعید مهدوی» امروز (دوشنبه ۳۱ خرداد ) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس تبلیعات اسلامی ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار کرد: در این ایام برنامه های متنوع و خودجوش توسط جوانان و هیئت های مذهبی در گیلان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمنان در جنگ روانی روایت ها ارزش ها و آرمان های انقلاب را موردتوجه قرار داده اند گفت: دشمنان اسلام و نظام درصدد بودند که با ایجاد یاس و نا امیدی مردم پای صندوق های رای نیایند. ‌


وی به هجمه های تبلیغاتی دشمنان علیه ایران در برهه زمانی حساس انتخابات اشاره و اذعان کرد: در هیچ انتخاباتی اینقدر هجمه تبلیغاتی برای حضور مردم پای صندوق های رای و مشارکت وجود نداشت.


حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر اینکه ضعف سو مدیریت در این دوره بخشی از مشارکت مردم را تحت شعاع قرار داد افزود: اما ملت ایران بار دیگر بیعت دوباره با ولایت بستند و با حضور پرشورشان حماسه دیگر آفریدند.

 


وی ادامه داد: مردم با حضور هوشیارانه پای صندوق های رای با انتخابی آگاهانه توانستند توطئه های دشمنان را تقش بر آب کنند. 


مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان به عملکرد ۲ ساله این نهاد تبلیغی پرداخت و تصریح کرد: بهره گیری از رهنمودهای مشورت های بزرگان و علما،‌ مدیریت سازمان در پالایش و نظام بخشی نیروی انسانی متناسب با ماموریت های جدید، برگزاری دوره تربیت معلم به روش سبک زندگی قرآنی،‌ اعطای مدرک تخصصی حفظ به محافظان قرآن، ساماندهی فعالیت روحانیون مستقر در روستاها، ارائه خدمات اجتماعی و رفع مشکلات اقتصادی از جمله برنامه هاست.

 

وی راه اندازی پایگاه های اجتماعی در مناطق آسیب پذیر،‌ تشکیل تشکل های دینی، برگزاری جشنواره حبیب و دیگر جشنواره های دینی و مذهبی، حضور در اربعین و تبلیغ چهره به چهره به چند زبان زنده دنیا، پویش «خدمت کریمانه و تبلیغ به رسم رئوفانه،‌ فعالیت های گسترده وحدت بین شیعه و سنی، طرح نهضت پیشرفت بانوان با هدف هویت بخشی به بانوان،‌ تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در ابعاد فرهنگی و قرآنی برای اقشار تاثیر گذار فرهنگی و قرآنی، تشکیل لشکر رسانه ای با حضور جوانان در مساجد وایجاد ارتباط صمیمی با مدیران و تشکل های از دیگر عملکردهای سازمان طی ۲ سال اخیر بود.‌

 


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۲۰ روحانی در روستاهای گیلان مستقر هستند گفت: پیش بینی می شود امسال استقرار روحانیون در روستا به ۱۶۸ روحانی افزایش یابد.


مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان خاطر نشان کرد: در طرح استقرار روحانیون در روستاها به نوعی طرح امام محله با مدیریت جدید در روستا اجرایی می شود.


حجت الاسلام مهدوی به پایگاه اجتماعی پرداخت و اظهار کرد: هست پایگاه اجتماعی در گیلان فعال است که این پایگاه ها به ۲۰ پایگاه افزایش خواهد یافت.

 


وی ادامه داد: در حال حاضر ۲ مدرسه صدرا در گیلان تحت نظر این سازمان در ۲ شهرستان رشت و تالش فعال است.


وی با اشاره به اینکه در جنگ روانی روایت ها، رسانه ها نقش ارزنده ای دارند افزود: گسترش نهضت تبلیغ در بستر فضای مجازی از دیگر برنامه های است که دنبال می شود.‌


مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان به برنامه های هفته تبلیغات اسلامی اشاره و اذعان داشت: دیدار استاندار و نمایتده ولی فقیه گیلان، پویش خدمت کریمانه تبلیغ به رسم رئوفانه، همایش تجلیل از فعالان عرصه تبلیغ، نشست با کانون های تربیت محور، همایش یاران نهضت پیشرفت و زنان تمدن ساز،‌ تبلیغ در تفرجگاه ها
و .... از جمله مهمترین برنامه های این سازمان در این هفته است.

 


حجت الاسلام مهدوی به پویش خدمت کریمانه تبلیغ به رسم رئوفانه اشاره و اظهار داشت: در این طرح به مناسبت میلاد امام رضا (ع) بیش از ۱۴ هزار و ۸۸۸ وعده غذای گرم توسط مداحان و هییت های مذهبی پخت و بین محرومین توزیع خواهد شد.



مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان خاطر نشان ساخت: فردا ( سه شنبه، ۱ تیر ) به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) همچنین پیش بینی می شود که ۳۰ هزار وعده غذا پخت و توزیع شود.


وی به معضل کاهش جمعیت جوان و طلاق در گیلان اشاره و اظهار داشت: موضوع جمعیت و خانواده و استحکام این بنیان در اولویت برنامه های امسال این سازمان قرار دارد.


گفتنی است: یک تیر ۱۳۶۰سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی به فرمان امام (ره ) است. 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبلیغ جمعیت خانواده مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستانی ها در رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت مشارکت کنند
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان