Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: طی سال ۱۳۹۹، بیش از ۸۸ هزار مترمربع از سطح مسیرها و ایستگاه‌های خطوط اتوبوس تندرو (بی آر تی) مورد مرمت و بهسازی قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، صفا صبوری دیلمی گفت: طی سال گذشته بیش از ۸۸ هزار متر مربع از مسیرها و ایستگاه‌های موجود در خطوط ۷ (خیابان ولیعصر (عج) حدفاصل چهارراه پارک وی تا میدان منیریه)، یک (حدفاصل سبلان تا پل چوبی و ایستگاه نواب)، ۲ (پایانه خاوران تا بزرگراه امام علی (ع) و چهارراه مولوی تا میدان رازی، ایستگاه هاشمی واقع در بزرگراه سعیدی) ۴ (بزرگراه شهید چمران حدفاصل پل ملاصدرا تا پل یادگار امام (ره)) و ۱۰ (بزرگراه اشرفی اصفهانی حدفاصل سازمان آب تا ایستگاه شهید مخبری) با استفاده از حدود ۷۲۰۰ تن آسفالت پلیمری مورد موج گیری، تراش و روکش کلی قرار گرفته است و اجرای اقدامات ترمیمی در این زمینه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه تولید و پخش آسفالت پلیمری در خطوط اتوبوس‌های تندرو، برای نخستین بار در پروژه‌های مرمت و بهسازی روکش معابر پایتخت انجام شده است، عنوان کرد: بهره گیری از این فناوری نوین یکی از دستاوردهای مهم شهرداری پایتخت در زمینه مدیریت نگهداشت معابر است.

دیلمی افزود: پخش و اجرای آسفالت پلیمری در خطوط بی آر تی علاوه بر ارتقای ظرفیت باربری این مسیرها، افزایش چرخه عمر روسازی را نیز به دنبال داشته است.

استفاده از آسفالت پلیمری در خطوط اتوبوس تندروی شهر تهران برای اولین بار در سال ۱۳۹۸ و در قالب یک طرح آزمایشی در محدوده ایستگاه سبلان به مرحله اجرا رسید. بهره گیری از این فناوری نوین متعاقب اخذ نتایج رضایت بخش در زمینه دوام و تحمل بار ترافیکی، از ابتدای سال ۱۳۹۹ در طرح بهسازی خطوط و ایستگاه‌های بی آر تی توسعه یافت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اتوبوس تندرو آسفالت پلیمری معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خطوط بی آر تی صفا صبوری دیلمی آسفالت پلیمری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| رقص نور به جای آسفالت؛در تونل کندوان چه خبر ست؟

تین نیوز

بیش از دو سال است آسفالت تونل کندوان، توسط «عوامل راه ساز»، «تخریب و لایه برداری» شده است تا «روکش جدید» در این مسیر ریخته شود. این در حالی ست که شیارهای موازی ایجادشده در معبر تونل کندوان کاملا مشخص است و نشان نمی دهد، آسفالت مسیر کنده شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تجارت نیوز، آسفالت تونل کندوان، بیش از دو سال است توسط «عوامل راه ساز»، «تخریب و لایه برداری» شده است تا «روکش جدید» در این مسیر ریخته شود، اما در این مدت، این تونل برای مسافران، هنوز آماده نشده و مسیر تردد، شبیه «مسیر کارگاهی» است. سطح زمین تونل کندوان مدت هاست، توسط عوامل راه ساز، «تخریب فنی» شده است.

مطابق تصویر، شیارهای موازی ایجادشده در معبر تونل کندوان کاملا مشخص است و نشان نمی دهد، آسفالت مسیر کنده شده است. این وضعیت، «حجم انبوهی از سنگ ریزه و ذرات خاک» را در فضای تونل معلق می کند که برای شیشه های جلوی خودروهای عبوری خطرناک است و هم برای هوای داخل تونل آلودگی ایجاد می کند. در مقابل، اخیراً «چراغ های مخفی رنگی در بخش هایی از سقف تونل» نصب شده است تا ظاهر مسیر را زیبا کند.​

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • عکس| رقص نور به جای آسفالت؛در تونل کندوان چه خبر ست؟
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​
  • خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید
  • «طرح ترافیک جدید» امسال اجرایی می‌شود؟
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود