Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-03@08:50:33 GMT

۳ خواسته مصطفوی از نمایندگان بیمه میهن

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۰۰۸۷

۳ خواسته مصطفوی از نمایندگان بیمه میهن

امتداد - مدیرعامل بیمه مهین بر جذب پورتفوی متوازن و تولید حق بیمه با در نظر گرفتن همه جوانب و ارزیابی ریسک آن تأکید کرد و با اشاره به لزوم پیگیری وصول مطالبات از بیمه گذاران گفت باید با برنامه ریزی مدون و مناسب و در عین حال حفظ منافع و مصالح بیمه میهن، به فعالیت بیمه گری و ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران پرداخت، ارتباط و تعامل مستمر با آنان داشت و خواسته ها و رضایت ایشان را تأمین و جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر رضا مصطفوی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بیمه میهن که امروز در نشست هم اندیشی مدیران شعب مناطق غرب کشور و نمایندگان این شرکت در کرمانشاه سخن می گفت با اعلام مطلب فوق دهه کرامت و سالروز میلاد فرخنده امام رئوف حضرت امام رضا(ع)را تبریک گفت و از تلاشها و زحمات همکاران مدیریت شعب مناطق غرب کشور شامل کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی و ایلام در پیشبرد امور و اهداف بیمه میهن قدردانی کرد. وی همچنین با تبیین و تشریح سیاست ها و برنامه های این شرکت و اهمیت و جایگاه سرپرستی منطقه غرب کشور در هماهنگی و مدیریت فعالیت ها، بر بهبود عملکرد و فضای کسب و کار، رعایت اخلاق و اصول حرفه ای بیمه گری، ایجاد شبکه فروش توانمند، شناسایی و استفاده از ظرفیت های استانی و ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران و جلب رضایت آنان تأکید کرد.

نمایندگان بازیگران اصلی شبکه فروش

مدیرعامل بیمه میهن در بخش دیگری از سخنان خود، نمایندگان را بازیگران اصلی شبکه فروش دانست و نقش آنها را در تشخیص و شناخت نیازهای بیمه‌ای بیمه‌گذاران و تسهیل و تسریع ارائه خدمات مطلوب بیمه ای به ایشان و نیز توسعه ترویج فرهنگ بیمه حائز اهمیت خواند.

دکتر مصطفوی تعامل و حسن برخورد با بیمه گذاران را از مهمترین وظایف شبکه فروش دانست و گفت ما نباید بیمه گذاران را به خرید بیمه نامه ارزان با نرخ غیر فنی توصیه کنیم چرا که پشتوانه پرداخت مناسب هنگام خسارت را ندارد.

وی ضمن تأکید بر هماهنگی و افزایش ارتباط و تعامل مدیران شعب با نمایندگان و شبکه فروش به منظور ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران و زیاندیدگان، افزایش دانش فنی آنان را نیز به عنوان یکی از عوامل توسعه صنعت بیمه خاطر نشان ساخت.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل بیمه میهن که به اتفاق معاونان فنی و مالی و مدیر امور شعب به کرمانشاه سفر کرده اند، قبل از حضور در این مراسم، از فعالیت های بیمه ای در شعبه کرمانشاه بازدید و با مدیریت و کارکنان این شعبه در مورد مسائل جاری و فرایندهای بیمه ای دیدار و گفتگو کردند. دکتر مصطفوی در جریان این بازدید بر خدمات رسانی مطلوب به بیمه گذاران و تلاش و پشتکار و عزم جدی برای اعتلای هرچه بیشتر جایگاه بیمه میهن نیز تاکید کرد.

حماسه مردم در انتخابات ریاست جمهوری

مدیرعامل شرکت بیمه میهن در عین حال تصریح کرد:: مردم در انتخابات ریاست جمهوری حماسه آفریدند و با مشارکت خود برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت کردند. رضا مصطفوی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بیمه میهن امروز در کرمانشاه با اعلام این مطلب افزود: برنده واقعی در این کارزار در حقیقت مردم هستند و امیدواریم با استقرار دولت منتخب و انقلابی، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش کشور عزیزمان باشیم.

 

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: ارائه خدمات مطلوب بیمه گذاران بیمه میهن شبکه فروش بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از کاهش ۲۳ درصدی فوتی‌های حوادث کار کرمانشاه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسن مرادی در نشست خبری امروز (دوازدهم اردیبهشت) یکی از مهمترین اقداماتی که در حوزه روابط کار انجام می‌شود را بازرسی از کارگاه‌ها با هدف اجرای صحیح قوانین و مقررات، صیانت از نیروی کار و کاهش حوادث اعلام کرد و افزود: سال گذشته بالغ بر هشت هزار بازرسی از کارگاه‌های سطح استان صورت گرفت که شامل بازرسی‌های ادواری و موردی بوده است.

وی از وقوع ۲۸۲ حادثه کار در سطح کارگاه‌های استان در سال گذشته خبر داد که نسبت به سال قبل از آن با ۳۰۴ حادثه کار روندی کاهشی داشته و یادآور شد: در آمار فوتی‌های ناشی از حوادث کار که بسیار حائز اهمیت است، سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ کاهش ۲۳ درصدی داشتیم و تعدادی فوتی‌ها از ۲۱ مورد به ۱۷ مورد رسید.

معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بیشترین حوادث کار را مربوط به کارگاه‌های ساختمانی دانست و ادامه داد: با توجه به تعدد کارگاه‌های ساختمانی و تعداد کم بازرسین اداره کار که تنها ۲۰ نفر هستند این امکان را نداریم که در هر کارگاه یک بازرس مستقر کنیم و برای کاهش حوادث کار خصوصا در بخش ساخت و ساز نیازمند همکاری راه و شهرسازی، نظام مهندسی، شهرداری و خصوصا خود کارگران و کارفرمایان هستیم.

رسیدگی به ۷۶۰۰ دادخواست کارگری در سال گذشته

وی یکی دیگر از اقداماتی که در حوزه روابط کار در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه انجام می‌شود را کارهای شبه قضایی در هیات‌های حل اختلاف و هیات تشخیص اعلام کرد که به اختلافات بین کارگر و کارفرما رسیدگی می‌کند و خاطرنشان کرد: سال گذشته در این بخش ۷۶۰۰ دادخواست دریافت کردیم که منجر به صدور هفت هزار رای شده که از این تعداد ۳۰ درصد معادل بیش از دو هزار رای سازشی بوده است.

مرادی از کاهش میانگین زمان رسیدگی به این دادخواست‌ها نیز خبر داد که در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۱۳ روز بوده و در سال ۱۴۰۱ به ۴۹ روز و در سال گذشته به ۴۰ روز رسیده و  گفت: قرار است امسال این زمان به کمتر از ۳۰ روز کاهش یابد.

معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه یکی از مواردی که منجر به بالا بودن زمان رسیدگی به پرونده‌ها در سنوات گذشته می شد را تعداد کم شعب تشخیص اعلام کرد که در شهر کرمانشاه دو شعبه و در برخی شهرستان‌ها از جمله ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب شعبه نداشتیم، اما اکنون تعداد شعب در کرمانشاه به شش شعبه افزایش یافته و در تمامی شهرستان‌ها نیز شعبه داریم.

۳۰۰۰ نفر در کرمانشاه بیمه بیکاری می‌گیرند

به گزارش ایسنا، مرادی از آخرین وضعیت بیمه بیکاری در استان کرمانشاه نیز یاد کرد که مربوط به افرادی است که خارج از خواست و اراده خود از کار بیکار شده اند و بسته به سابقه کار و همچنین متاهل و یا مجرد بودن می‌توانند از شش ماه تا ۵۰ ماه بیمه بیکاری دریافت کنند.

 مرادی با اعلام اینکه هم اکنون سه هزار نفر در کرمانشاه بیمه بیکاری می‌گیرند، افزود: نمی‌توان گفت همه این افراد بیکار شدگان سال گذشته هستند و تعدادی از این افراد در سنوات گذشته بیکار شده و هنوز از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند.

معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بیشترین تعداد افرادی که در استان کرمانشاه در سنوات اخیر بیمه بیکاری دریافت کردند را مربوط به سال ۱۳۹۹ و ایام بیماری کرونا دانست که حدود ۸۶۰۰ نفر بود و گفت: سال ۱۴۰۰ تعداد افرادی که بیمه بیکاری می‌گرفتند در استان ۴۲۰۰ نفر و سال ۱۴۰۱ حدود ۳۶۰۰ نفر بود.

طبقه‌بندی مشاغل در ۸۵ درصد کارگاه‌های بالای ۵۰ نفر

مرادی یکی دیگر از اقدامات خوبی که در حوزه روابط کار انجام شده ر ا طبقه‌بندی مشاغل اعلام کرد که صرفا در کارگاه‌های بالای ۵۰ نفر انجام می‌شود و هدف آن اجرای عدالت در پرداخت مزد است، بگونه‌ای که با اجرای این طرح دریافتی کارگری که تحصیلات و سابقه کار بیشتری دارد، با کارگران با تحصیلات و سابقه کار کمتر یکسان نیست.

وی با بیان اینکه ماده ۵۰ قانون کار ابزار قانونی است که برای اجرای این طرح در اختیار داریم، از اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در ۸۵ درصد ۳۴۶ کارگاه بالای ۵۰ نفری که در استان داریم، خبر داد.

معاون اداره کار استان کرمانشاه از تعامل خوب تشکل‌های کارگری و کارفرمایی نیز در استان یاد کرد و افزود: هم‌اکنون ۲۹۵ تشکل فعال در سطح استان داریم و شاهد کمترین میزان تنش بین تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در استان هستم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در کرمانشاه
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد