Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:55:02 GMT

عزت‌اللهی و شاید انتقال پیش‌بینی نشده در تابستان!

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۰۵۴۱

عزت‌اللهی و شاید انتقال پیش‌بینی نشده در تابستان!

سعید عزت اللهی که قراردادی دو ساله با وایله بولدکلاب دارد، پس از درخشش در این تیم ممکن است راهی تیم دیگری شود.

به گزارش "ورزش سه"، عزت اللهی که در ابتدای فصل انتقالی دور از ذهن به لیگ دانمارک را تجربه کرد، فصل درخشانی را با وایله گذراند و 31 بازی در فصل انجام داد و چهار گل نیز به ثمر رساند و یک پاس گل را هم به نام خود ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو گلی که عزت اللهی در پایان فصل به ثمر رساند، با تمجید روزنامه‌های دانمارکی همراه شد و او را در تیم هفته نیز قرار داد تا این بازیکن فصل را با عملکردی مطلوب به پایان برساند.

 

نکته جالب درباره عزت اللهی این است که او پیش و پس از اردوی تیم ملی شایعات بسیاری را درباره پیشنهاد از تیمهای ایرانی داشته و این موضوع به خصوص در رسانه‌های غیررسمی، نشر زیادی یافته اما وی به هیچ عنوان علاقه ای به بازگشت به لیگ ایران ندارد و باتوجه به سن و سالش ترجیح می‌دهد که کارش را در فوتبال اروپا سپری کند.

عزت اللهی 24 ساله که در تیم ملی نیز نقش پررنگی داشت، تا پایان فصل 2022-23 قرارداد دارد و به نظر نمی‌آید باشگاه وایله علاقه چندانی به جدایی این بازیکن داشته باشد و احتمالا در قبال پیشنهادهایش درخواست مالی قابل توجهی خواهد داشت که بعید است تیمهای ایرانی توان پرداخت این رقم را داشته باشند.

 

هافبک دفاعی تیم ملی قرار است دو هفته بعد به دانمارک بازگردد تا در تمرینات پیش فصل وایله بولدکلاب شرکت کند و در آن موقع مشخص خواهد شد که آیا پیشنهاد اروپایی نیز برای این بازیکن خواهد آمد یا خیر؟

 

نکته مهم این است که در سال‌های اخیر بازیکنان ایرانی پس از حضور در تیم‌های متوسط اروپایی با یکی دو فصل درخشش، نظر تیم‌های بزرگ لیگهای خود را جلب می‌کردند و حالا عزت اللهی می‌تواند با همین الگوی در سالهای اخیر به آنچه که می‌خواهد برسد.

سعید عزت اللهی تیم ملی ایران اف سی وایله

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید عزت اللهی تیم ملی ایران عزت اللهی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند

دو نماینده ایران در مرحله مقدماتی تپانچه بادی زنان جام جهانی باکو از رسیدن به فینال بازماندند. 

به گزارش ایسنا، در جریان مسابقات تیراندازی جام جهانی در باکوی آذربایجان دو ملی‌پوش ایران از رسیدن به فینال بازماندند. هانیه رستمیان با رکورد ۵۷۲ در رده هجدهم ایستاد و گلنوش سبقت‌اللهی نیز با رکورد ۵۶۰ در رده پنجاه و هفتم قرار گرفت.

پیش از این نیز سجاد پورحسینی در تپانچه بادی مردان به فینال نرسیده بود. همچنین در میکس تپانچه تیم ایران با ترکیب گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی با رکورد ۵۶۶ در رده بیست و چهارم ایستاد و از صعود به فینال بازماند. 

مسابقات تیراندازی جام جهانی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو آذربایجان انجام می‌شود. ایران در این مسابقات تنها در بخش تفنگ و تپانچه نماینده دارد. 

امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه جهانی
  • ادعای جنجالی تن‌هاخ: با نخریدن کین به مشکل خوردیم
  • وزیر بهداشت عنوان کرد؛ پرداخت فوق‌العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری
  • پرداخت فوق العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری
  • پرداخت فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • عین‌اللهی: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم