Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر یگانه با ارائه گزارشی از روند پایداری شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی در طول برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  عنوان کرد: با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم و تشکیل ستاد و مستقر کردن اکیپ های فنی و عملیاتی به حالت آماده باش وگشت های فیبر نوری در مسیرهای مهم و حساس ، زمینه ایجاد وحفظ شبکه ارتباطی پایدار دراستان  و شهرستانهای توابع به نحو شایسته ای فراهم و انتخابات در تمامی شعب اخذ رای  استان به شکل مطلوب و با کمترین اختلال به انجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیران، کارشناسان و کارکنان خدوم مخابرات منطقه هرمزگان نهایت همکاری را با استانداری، فرمانداری و دیگر دستگاه‌های اجرائی استان انجام و با در اختیار قراردادن تجهیزات ارتباطی، افزایش ظرفیت پهنای باند مورد نیاز را فراهم کردند.

مدیرمخابرات منطقه هرمزگان ادامه داد : تمامی روسای مخابرات شهرستانهای استان نیز در این روز با حضور در مراکز مخابراتی از نزدیک بر وضعیت ارتباطی شهرستان نظارت کردند تا از اختلالات احتمالی ممانعت به عمل آورده و هیچگونه مشکلی در فرایند انتخابات پیش نیاید.

امیر یگانه در پایان از حوزه‌های فنی، شبکه، دیتا، تلفن ثابت و همراه، حراست، بازرسی، روابط عمومی، نقلیه، خدمات و سایر بخش‌های مخابراتی که به نوع در برگزاری انتخابات 1400، شبکه‌های تلفن ثابت، همراه، دیتا و اینترنت را مدیریت کردند تا بار دیگر انتخابات شکوهمندی در استان برگزار شود، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: امیر یگانه مدیر مخابرات منطقه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود

علی رجبی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از ابلاغ دستورالعمل برگزاری انتخابات دبیرخانه‌های استانی شبکه‌های تخصصی سمن‌ها خبر داد و گفت: این انتخابات در مازندران برگزار می‌شود.

او با تاکید بر اهمیت برگزاری صحیح و شایسته این انتخابات افزود: دبیرخانه‌های استانی نقش مهمی در عملکرد شبکه‌های تخصصی دارند و به عنوان بازوان اجرایی دبیرخانه ملی عمل می‌کنند.

رجبی گفت: این اداره کل هم اکنون در موضوعات مختلف شبکه‌های اجتماعی فعال دارد که سمن‌های جوانان و سایر تشکل‌های فعال در حوزه جوانان در این شبکه‌ها عضویت دارند.

او شبکه‌های تخصصی سمن‌های وزارت ورزش و جوانان را مشتمل بر شبکه ازدواج و جوانی جمعیت، شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی، شبکه میراث فرهنگی و گردشگری، شبکه نشاط و اوقات فراغت، شبکه ترویج گفتمان دینی انقلابی و جهاد تبیین، شبکه سلامت اجتماعی، شبکه محیط زیست، شبکه امداد و نجات، شبکه فعالیت‌های جهادی، شبکه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ورزش، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (حاشیه نشینی)، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (پیشگیری ازاعتیاد)، شبکه فعالیت‌های خلاق و نوآور، شبکه کارآفرینی و اشتغال پذیری معرفی کرد.

رجبی گفت: شبکه‌های تخصصی در راستای هم افزایی و تعامل اعضاء شبکه در موضوع تخصصی و شناسایی شبکه مسائل موجود ذیل موضوعات مشخص، ایده پردازی و ارائه طرح و برنامه خلاقانه و اجرای هوشمندانه و مدبرانه در بستر فراهم شده در شبکه سازی تخصصی فعالیت خواهند کرد که ساز و کار مناسبی را در راستای رشد و تعالی فعالان اجتماعی و فرهنگی جوان در تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد فراهم می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس