Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک می گوید توکیو پایان کار ما نیست و کارمان بعد از المپیک توکیو هم ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، نشست سرپرستان و کادر فنی رشته‌های اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو با کادر سرپرستی با حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک توکیو، مهدی علی‌نژاد معاون وزارت ورزش و جوانان و پیمان فخری و علی رغبتی  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای نشست نصرالله سجادی اظهار داشت: همه شما تجربه کافی برای حضور در المپیک را دارید، اما این کارگاه برای همفکری و تبادل بیشتر اطلاعات و نقطه‌نظرها و همچنین به روز کردن آن تشکیل شد تا برای کاروان اعزامی کشورمان مشکلی پیش نیاید.

سجادی در ادامه به ارائه مطالب کلیدی و گزارشی از کارهایی که پیش از این انجام شده و اموری که در حال انجام است، پرداخت و گفت: پیش از این دستورالعمل‌ها اعلام شده و براساس گروه‌هایی که تقسیم شدیم پروتکل‌ها انجام خواهد شد به امید اینکه با همدلی و همکاری کاروانی بدون دغدغه راهی المپیک توکیو کنیم.

سیدرضاصالحی امیری با تاکید بر اینکه با توجه به سهمیه‌های کسب شده برای المپیک توکیو بخش اصلی راه را آمدیم، افزود: کسب سهمیه‌ها بسیار ارزشمند است و نباید فشار روانی کسب مدال روی ورزشکاران بیاوریم و توقع ایجاد نکنیم که فلانی حتماً باید مدال کسب کند بلکه باید فقط کنار هم باشیم.

وی ادامه داد: ما بخش‌بندی نداریم و همه یکی هستیم با یک اسم و یک عنوان آن هم کاروان ایران است. کسی نباید خودش را و رشته ورزشی‌اش را جدا بداند و فقط باید با حمایت از یکدیگر و همدلی کام ملت را شیرین کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک افزود: اخیراً موفقیت‌های تیم ملی والیبال کشورمان باعث شادی مردم شد و ذائقه جامعه به سمت والیبال رفته است، چرا که در فضاهای عمومی مردم را خوشحال کرد. کاروان المپیک نیز باید با همکاری و همدلی نشاط را به جامعه تزریق کند.

صالحی امیری تأکید کرد: توکیو پایان کار ما نیست و کارمان بعد از المپیک توکیو هم ادامه خواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک صالحی امیری المپیک صالحی امیری کمیته ملی المپیک المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد و معلم اخلاق استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم افزود: معلمان شمع وجود خویش را برای روشنایی راه ما و آیندگان ما ارزانی داشتند و این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت خوبی که بین فرهنگیان وجود دارد، برنامه‌های در دست اجرا و همچنین کمک و تعامل ادارات آموزش و پرورش در سطح استان این تعداد در سال جاری افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از همکاری یک هزار و ۶۸۹ معلم با کمیته امداد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و افزود: خوشبختانه در قالب موضوعات فرهنگی نیز شاهد همکاری معلمان هستیم.

صالحی با بیان اینکه خیران با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

گفتنی است؛ در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

کد خبر 6090729

دیگر خبرها

  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند