Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@17:45:15 GMT

نتایج قطعی رای گیری شیراز اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۲۹۳۲

نتایج قطعی رای گیری شیراز اعلام شد

فرماندار شیراز نتایج قطعی رای گیری شورای شهر این کلانشهر را در جمع خبرنگاران اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا امیری در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین اعلام نتایج شواری شهر شیراز، اظهار کرد: اطلاع رسانی در مورد اعلام نتایج شورا با تأخیر همراه شد و اصحاب رسانه تا حدود زیادی علت این اتفاق را می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از فعالیت رسانه‌ها در پوشش خبری رویداد مهم انتخابات ۱۴۰۰، افزود: با وجود نارضایتی‌هایی که وجود داشت، اما با حضور باشکوه مردم یک حماسه ملی ایجاد شد که در این راستا باید از ملت ایران و سایر عوامل اجرایی و نظارت که در انتخابات حضوری پر رنگ داشتند، قدردانی کرد.

فرماندار شیراز تصریح کرد: انتخابات مهم‌ترین دستاورد بشری است و باید تلاش شود این نهاد به عنوان ابزار تحقق مردم سالاری تقویت شود.

وی با بیان اینکه انتخابات شهر شیراز به صورت تمام الکترونیک برگزار شده است، افزود: تمام اخبار مربوط به این رویداد مهم به صورت صادقانه بیان شده و اطلاع‌رسانی‌ها به هیچ عنوان تحت فشار جناح یا گروهی نبوده است.

کد خبر 502319

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ فرماندار شیراز شوراي شهر انتخابات شهر کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قطعی پخش فصل سوم «زخم کاری»

فصل جدید این سریال هم مراحل پایانی خود را طی می‌کند و از تابستان ۱۴۰۳ از فیلیمو پخش خواهد شد.

به گزارش پنجره نیوز، سریال زخم کاری برای بخش چهارم هم ادامه خواهد داشت و احتمالا مراحل تولید آن همزمان با پخش فصل سوم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۵۰۰ ناظر در برگزاری انتخابات شیراز و زرقان + فیلم
  • نتایج انتخابات الکترونیک پس از امضای صورت‌جلسه شعب اعلام می‌شود
  • انتخابات شیراز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • قطعی برق در ارومیه
  • نتایج انتخابات الکترونیک پس از امضای صورتجلسه شعب اعلام می‌شود
  • همه چیز مهیای رقابت بین نامزدهای ۲ حوزه انتخابیه مجلس در فارس است
  • پیش‌بینی ۸۲۰ شعبه اخذ رای در ۵ شهرستان شیراز
  • اعلام زمان قطعی پخش فصل سوم «زخم کاری»
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند