Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@05:29:58 GMT

استقلال در خاموشی چله نشین شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۳۳۸۱

تیم فوتبال استقلال در دیدار معوقه از هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 19:15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده مشهد رفت که با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید. گل‌های استقلال را آرمان رمضانی در دقیقه 48 و مهدی قایدی در دقیقه 16+90 به ثمر رساندند تا به صورت موقت از شرایط بحرانی خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 84 با قطع برق ورزشگاه آزادی حدود 7 دقیقه بازی متوقف شد و یک دقیقه پس از شروع مجدد مسابقه یکی از نورافکن‌ها خاموش شد تا بار دیگر داور برای 4 دقیقه بازی را متوقف کند. در مجموع داور مسابقه برای نیمه دوم 15 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند (90 - آرش داجلیری)، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور (46 - مهدی قایدی)، وریا غفوری (46 - محمد دانشگر)، محمد نادری، آرمان رمضانی و ارسلان مطهری.

ترکیب پدیده: میلاد فراهانی، علی نعمتی، احسان حسینی، رضا یزدان‌دوست (59 - حسام پورهاشم)، یوسف وکیا، محمدرضا فلاحیان (59 - صادق صادقی)، امیرحسن جعفری (59 - حسین مهربان)، امین قاسمی‌نژاد، امیرحسین کریمی (83 - محمد محمدزاده)، مهرداد بایرامی (69 - احمد الجبوری) و عرفان معصومی.

داور: کمیل غلامی

نیمه اول
دقیقه 13: کرنر ارسالی روی دروازه پدیده با ضربه سر محمدحسین مرادمند همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 35: مهرداد بایرامی پس از ورود به محوطه جریمه استقلال ضربه‌ای را روانه دروازه این تیم کرد که توپ او با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 36: امیرحسن جعفری با عبور از عارف غلامی خود را در موقعیت خوبی قرار داد، اما ضربه او با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه 42: عرفان معصومی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 44: وریا غفوری در محوطه جریمه پدیده اقدام به شوتزنی کرد که توپ پس از برخورد به مدافعان این تیم توسط میلاد فراهانی مهار شد.

دقیقه 3+45: مهدی مهدی‌پور ارسالی را روی دروازه پدیده داشت که ارسلان مطهری روی تیر دوم ضربه سر را به قصد گشودن دروازه پدیده زد که علی نعمتی از روی خط دروازه توپ را برگرداند.

نیمه دوم
دقیقه 48: مهدی قایدی پشت محوطه جریمه استقلال با پاس پشت مهدی فرصت را برای گلزنی آرمان رمضانی مهیا کرد تا این بازیکن به زیبایی دروازه پدیده را باز کند.

دقیقه 51: ضربه ایستگاهی نصیب استقلال شده بود که شوت فنی مهدی قایدی را فراهانی راهی کرنر کرد.

دقیقه 53: این بار مهدی قایدی کرنری را روی دروازه پدیده ارسال کرد که ضربه سر مرادمند راهی به دروازه نداشت و به اوت رفت.

دقیقه 55: محمدرضا فلاحیان قصد داشت با شوتی ناگهانی دروازه استقلال را تهدید کند که ضربه او از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 61: از سمت راست ارسالی روی دروازه پدیده انجام شد که سیاوش یزدانی موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر بی دقت او فاصله زیادی با چارچوب دروازه داشت.

دقیقه 63: ارسال دیگری روی دروازه پدیده توسط قایدی از روی نقطه پنالتی صورت گرفت که این بار چیزی به باز شدن دروازه این تیم نمانده بود، اما ضربه سر دانشگر از روی خط دروازه به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 71: مسعود ریگی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 72: محمد نادری با خطا روی یوسف وکیا کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 84: با قطع برق ورزشگاه آزادی حدود 7 دقیقه بازی متوقف شد و یک دقیقه پس از شروع مجدد مسابقه یکی از نورافکن‌ها خاموش شد تا بار دیگر داور برای 4 دقیقه بازی را متوقف کند که داور مسابقه 15 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

دقیقه 10+90: کرنر ارسالی روی دروازه استقلال در یک رفت و برگشت به علی نعمتی رسید و ضربه این بازیکن به تیر دروازه استقلال برخورد کرد.

دقیقه 14+90: توپی در محوطه جریمه استقلال سرگردان بود که مدافعان این تیم توپ را دفع کردند، اما بازیکنان پدیده معتقد به خطای پنالتی بودند. در ادامه امین قاسمی‌نژاد توپ را ربود و محمد محمدزاده را صاحب توپ کرد، اما این بازیکن به جای استفاده از موقعیت خوب گلزنی ترجیح داد توپ را به بازیکن دیگری پاس بدهد که این موقعیت پدیده از دست رفت.

دقیقه 15+90: احمد الجبوری شوتی سنگین را روانه دروازه استقلال کرد که ابتدا سیدحسین حسینی و سپس تیر دروازه مانع باز شدن دروازه این تیم شدند.

دقیقه 15+90: سیدمهدی رحمتی و محمد نوازی، سرمربی و مربی پدیده به دلیل اعتراض به داور مسابقه با کارت زرد جریمه شدند.

دقیقه 16+90: ارسلان مطهری روی یک ضد حمله مهدی قایدی را صاحب توپ کرد که این بازیکن در موقعیت تک به تک با میلاد فراهانی دروازه پدیده را باز کرد.

استقلال با برگزاری این دیدار معوقه خود تعداد دیدارهایش را با سایر تیم‌ها برابر کرد و امتیازش را به عدد 40 رساند تا در چله تابستان در جدول رده‌بندی 40 امتیازی و چله‌نشین شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی استقلال لیگ بیستم مهدی قائدی انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی روی دروازه پدیده دروازه استقلال محوطه جریمه مهدی قایدی دقیقه بازی کارت زرد ضربه سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی شش بر یک مقابل قرقیزستان به نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان ظهر امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا (۲۰۲۴ تایلند) از ساعت ۱۲:۳۰ در سالن بانکوک‌آرنای تایلند در برابر یکدیگر قرار گرفتند و ایران در نهایت با غلبه‌بر قرقیزستان راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و جواز حضور در جام‌جهانی ازبکستان را هم به‌دست آورد.

مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا

دیدار تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان

سالن: بانکوک‌آرنا

کوبل‌داوری: پورنارونگ گرایرود (داور اول از تایلند)، بنجاپول موچاروئنساپ (داور دوم از تایلند)، حسین علی (داور اتاق VAR از بحرین)، محمد محمد (داور اتاق VAR از عراق) و هیرویوکی کوبایاشی (داور وقت‌نگهدار از ژاپن)

گل‌ها:

بهروز عظیمی (دقیقه ۸- برای ایران)، آمان‌بائف دونیربک (دقیقه ۹- برای قزقیزستان)، سالار آقاپور (دقیقه ۱۰- برای ایران)، سعید احمدعباسی (دقیقه ۲۴- برای ایران)، مهدی کریمی (دقایق ۲۶- و ۳۶- برای ایران) و علی‌اصغر حسن‌زاده (دقیقه ۳۷- برای ایران)

ترکیب تیم ملی فوتسال ایران:

باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی

سرمربی: وحید شمسایی

ترکیب تیم ملی فوتسال قرقیزستان:

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو

سرمربی: لوئیز برنات مولینا

دقایق‌حساس:

فوتسالیست‌های ایران نمایش هجومی در شروع بازی داشتند که درخشش گلر قرقیزها مانع از گلزنی زودهنگام شد و در طرف مقابل پس از گذشت ۱.۳۰ ثانیه از آغاز مسابقه، قرقیزستان اولین شوت به چارچوب را زد.

اولین خطای ایران پس از گذشت ۱.۲۸ ثانیه سپری‌شدن از بازی توسط سالار آقاپور به ثبت رسید. در ادامه نزدیک بود دروازه ایران در دقیقه یازدهم گشوده شود که خوش شانسی باقر محمدی و ایران باعث شد ضربه طلایبکوف از محوطه‌جریمه راهی اوت شود.

شرح گل‌ها:

۱ - ۰ (دقیقه ۸: بهروز عظیمی): مهدی کریمی در سمت چپ زمین توپ را به بهروز عظیمی رساند که حرکت در عرض و شوت تماشایی این بازیکن با پای چپ به کنج دروازه قرقیزستان گل اول بازی را به همراه داشت.

۱ - ۱ (دقیقه ۹: آمان‌بائف دونیربک): غافلگیری بازیکنان ایران کاری کرد تا بکبولوت اخمت علیف، دروازه‌بان قرقیزستان تا میانه زمین پیشروی کند و با پاس رو به جلو، توپ را به دونیربک برساند و این بازیکن هم با چرخش و شوت نوک پای زمینی که از بین پاهای باقر محمدی عبور کرد، گل تساوی را به ثمر رساند.

۲ - ۱ (دقیقه ۱۰: سالار آقاپور): ضربه ایستگاهی به دست آمده برای ایران ایران سالار آقاپور با شلیک دیدنی از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه فرستاد و گل دوم را زد.

۳ - ۱ (دقیقه ۲۴: سعید احمدعباسی): پاس رو به جلوی به موقع و دقیق از علی‌اصغر حسن‌زاده را سعید احمدعباسی در موقعیت تک به تک با ضربه بغل پا تبدیل به گل کرد.

۴ - ۱ (دقیقه ۲۶: مهدی کریمی): علی‌اصغر حسن‌زاده بازهم تاثیرگذار ظاهر شد و با فرار از سمت چپ زمین موقعیت ساخت که پاس در عرض او را مهدی کریمی با شوت سرضرب و پای چپ به تور دروازه چسباند.

۵ - ۱ (دقیقه ۳۶: مهدی کریمی): سالار آقاپور با حرکت تماشایی خلق موقعیت کرد و توپ را پشت محوطه جریمه به مهدی کریمی رساند که چرخش و شوت زمینی مهدی کریمی به گوشه دروازه رفت و گل پنجم را برای تیم ملی فوتسال کشورمان به‌همراه داشت.

۶ - ۱ (دقیقه ۳۷: علی‌اصغر حسن‌زاده): پنالتی به دست آمده برای ایران با خطا روی مهدی کریمی و تایید توسط وی‌ای‌آر پس از بازبینی صحنه مشکوک را کاپیتان ایران یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده با ضربه نمایشی و استثنایی که فریب گلر قرقیزستان را به‌دنبال داشت تبدیل به گل کرد.

کد خبر 747532

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • ضربه به تولید با تصمیم‌گیری برای خاموشی چاه موتورهای کشاورزی
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال