Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: دولت آینده باید امیدآفرین‌ و مشکل‌گشای مردم باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار عصر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان ایلام به مشارکت 63 درصدی مردم ایلام در انتخابات 1400 اشاره کرد و اظهار داشت: مردم ایلام با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری به افتخارات این استان در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی افزوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام گفت: این حضور قدرت رایزنی و چانه‌زنی را به مسئولان استان خواهد داد تا بتوانند در توسعه استان به پشتوانه حضور مردم مطالبه گری کنند.

وی احراز رتبه سوم مشارکت سیاسی کشور توسط استان ایلام را افتخاری بزرگ نام برد و بیان کرد: در خلق این حماسه حضور و مشارکت حداکثری رسانه‌های استان بیشترین سهم رادارند و من از اصحاب رسانه استان که با وحدت و برادری به تولید محتوی و ترغیب مردم اهتمام داشته‌اند تشکر می‌کنم.

وی در ادامه رسانه‌ها را به بررسی علت کاهش مشارکت در برخی استان‌ها فراخواند و گفت: رسانه‌ها بررسی کنند که چه میزان از علت یاس و ناامیدی موجود در شرایط فعلی کشور ناشی از دولت حاضر و کارگزاران آن است.

امام‌جمعه ایلام در پاسخ به این سؤال که آراء باطله در انتخابات 1400 از آمار زیادی برخوردار است گفت: آرای باطله تائید نظام و جمهوری اسلامی است و حضور آنان که به‌پای صندوق رأی و انداختن رأی سفید اعتراض به وضع موجود است که بانی آن دولت دوازدهم است و نمی‌توان غیرازآن برای آن تعریفی داشت.

تحلیل متن و حاشیه انتخابات 1400 در گفتگو با صفارهرندی: چرا مشارکت حدود 50 درصدی در انتخابات 1400 بسیار مهم است؟تحلیل متن و حاشیه انتخابات 1400 در گفتگو با پرویز امینی/ آیا مشارکت بر تحریم پیروز شد؟بسیج اساتید برای تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات بیانیه صادر کرد

وی به این نکته اشاره کرد که" حاضران در پای صندوق رأی که رأی سفید نیز به صندوق انداخته‌اند در صورت نیاز برای مقابله با دشمن برای دفاع از جمهوری اسلامی جان می‌دهند" گفت: مردم ایران اعم از حاضران پای صندوق رأی و غائبان این حضور در مقابل بدخواهان و نامحرمان به خاک و دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران ید واحد هستند و دشمن به این وحدت و ایثار مردم ایران واقف است.

خطیب جمعه ایلام در ادامه گریزی به خواسته مردم از دولت آینده زد و گفت: کارگزاران دولت آینده باید پیام انتخابات سیزدهم و حضور مردم در این انتخابات را آویزه گوش خود کنند و بدانند که مردم اعم از رأی‌دهندگان و رأی نداده‌ها خواهان تغییر در وضع موجودند و از رانت و فساد و سختی معیشت ناراضی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام افزود: تغییر وضعیت موجود، اصلاح فرایندهای رانت زا، استفاده از کارگزاران سالم و پاک دست و تغییر در معیشت مردم و ایجاد اشتغال و افزایش تولید شرط موفقیت دولت آینده است و مهم‌تر از همه  دولت آینده باید امیدآفرین باشد و مشکل‌گشای مردم.

کریمی تبار در ادامه سخنان خود به انتخابات شورای شهر و روستا در استان اشاره کرد و با نهیب به کسانی که با پول کثیف توانسته‌اند به کرسی شورا ورود کنند گفت: این‌یک درد است که در یک استان انقلابی برخی افراد با پول کثیف به خرید رأی اقدام به کرسی شورا برای معامله و رانت برسند.

وی در ادامه یادآور شد: رأی‌فروشی بسیار دردناک است و دردناک‌تر از آن‌کسی است که رأی و عقیده مردم را می‌خرد و ما نباید اجازه دهیم کسی با خرید آرا انتخاب‌شده با خیال راحت به کرسی شورا برسد.

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام دراین‌ارتباط افزود: خودم شاهد خریدوفروش رأی در جریان انتخابات شورای شهر بودم . جلسه شورای تأمین را برگزار کردم و به نظارت شورای نگهبان نیز اطلاع دادم.
امام‌جمعه ایلام در ادامه به بی‌پروایی خریداران رأی در شوراهای شهر نیز اشاره کرد و بیان داشت:به طلبه ایلامی پای صندوق رأی پیشنهاد خرید رأیش را داده‌اند. مستندات در این زمینه وجود دارد و به اعتقاد من صندلی‌ای که با خرید رأی تصاحب شود هیچ اعتباری ندارد.

ختم سخنان نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام آن بود که در انتخابات شورای شهر و روستا ایلام تأسف‌بار است که مرجع تائید صلاحیت یک نامزد را رد می‌کند اما ناظر آن را تائید می‌کند.

انتظار امام‌جمعه ایلام از اصحاب رسانه آن بود که گفت: رسانه‌ها در مقابل این عمل زشت و غیرقابل‌قبول سکوت نکنند و آن را پیگیری کنند.

انتهای پیام/180/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد نماینده ولی فقیه دولت آینده امام جمعه ایلام پای صندوق رأی جمعه ایلام استان ایلام انتخابات 1400 رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات بر برگزاری انتخابات سالم و مشارکت حداکثری مردم تأکید کرد و گفت: مسئولان اجرایی و نظارتی باید با تلاش مضاعف بستر انتخابات پر شور را فراهم کنند.
 ابوطالب شفقت با اشاره به برگزاری الکترونیک انتخابات در حوزه خرم آباد و چگنی گفت: همه تجهیزات برای برگزاری انتخابات فراهم است و بزودی نیز مردم از طریق رسانه با فرآیند آموزش رأی گیری الکتررونیک آشنا خواهند شد.
استاندار لرستان در ادامه با تشکر ازریاست سازمان صدا و سیما در ایجاد کانال‌های تبلیغاتی و مناظرات انتخاباتی در دور اول انتخابات گفت: این کار موجب کاهش هزینه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها و افزایش مشارکت مردم در انتخابات شد.
 شفقت در ادامه ازمدیر کل صدا و سیمای استان لرستان نیز قدر دانی کرد و گفت: صدا و سیمای استان لرستان برای دور دوم انتخابات برنامه‌های خوبی در نظر گرفته است.
 مدیر کل صدا و سیمای استان لرستان نیز گفت: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، هفت کانال سهم لرستان بود.
 علیرضا شیروی گفت: در دور اول انتخابات در ۷ حوزه انتخابیه در مجموع ۴۷ مناظره به مدت سه هزار و ۳۰۰ دقیقه پخش شد.
 وی افزود: در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد و ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزد‌های این دوره برگزار می‌شود، که اوایل هفته آینده ضبط آن آغاز خواهد شد.
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت در حوزه خرم آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است