Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@17:12:53 GMT

زاکانی : کشور نیارمند تحولات جدی است

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۳۸۳۰

زاکانی : کشور نیارمند تحولات جدی است

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت:  کشور نیازمند تحولات جدی است که بر مدار مردمی، اندیشمندان و نخبگان رقم می خورد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی شامگاه دوشنبه در جشن شکرانه حضور استان البرز افزود: دوران شعار و  حرف  گذشته است و اکنون در دوره مواجهه قاطعانه با فساد و تبعیض به سر می بریم.
 وی بیان داشت: امروز دوران سر سبزی و جبران کاستی ها است و مسیر آینده کاملا مشخص است چرا که  انسجام ، وحدت کلمه  و تحقق اهداف عالی انقلاب رمز بقای ما است و باید به آن  توجه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاکانی  ادامه داد:  با همه وجود  باید افتخارات بزرگی را  خلق کنیم که جز آمال دغدغه مندان این کشور است. 
وی با قدردانی از حضور مردم در میدان تغییر گفت: با حضور پرشور مردم تحول رقم خورد و اینک باید از رییس جمهور منتخب حمایت کنیم. 

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی  بیان داشت: در آینده  شاهد ایران قوی به عنوان الگویی برای منطقه و جهان خواهیم بود. 

زاکانی گفت: حجت الاسلام والمسلمین رییسی با همت مردم به پیروزی رسید که کار بسیار درخشانی بود و  از حضور ملت پرشور و مردم عزیز قدردانی می شود. 
وی  افزود: بدهکار و مدیون مردم هستیم و البرز این ایران کوچک الگوهای بسیاری دارد که هر کدام مقتدا هستند.

زاکانی تاکید کرد: باید همگان در تشکیل ایران قوی و ایجاد الگوی ساخته شده مادی و معنوی فرا روی جهانی تلاش کرد.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی افزود: در این شرایط سخت کرونایی و مشکلات اقتصادی،  دولتی جدید پا به عرصه فعالیت می گذارد که رییس جمهور منتخب آن  فردی فرهیخته، دانشمند و عدالت خواه  است بنابراین با اتکا به ملت تحول بزرگی را رقم خواهد زد.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: فرا روی خود افق های روشنی را می بینیم که در آن مشکلات مادی و معنوی کشور حل شده و تازه کار ما آغاز شده است.
زاکانی گفت: دوران سخت دشمنی ها را شاهد بودیم که خورشید هایی مانند شهیدان مدافع حرم و شهید سلیمانی این شرایط را تغییر دادند و ما می توانیم ایرانی شاد و پیشرفته را فرا روی جهانیان بسازیم.

وی بیان داشت: امروز کشور از ویروس غرب زدگی نجات یافته و این امر جز به توفیق الهی میسر نشده است بنابراین  رویکرد دولت بر محور نخبگان ، تکیه بر مردم و توکل به خدا خواهدبود. 

در جشن شکرانه حضور که به مناسبت پیروزی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزارشد، رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با شعار " درود بر رییسی  و سلام بر زاکانی " مورد استقبال قرار گرفت.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 انتخابات 1400 علیرضا زاکانی استان البرز حجت الاسلام والمسلمین رئیسی زاکانی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی

حسن روحانی در دیدار دوره‌ای با معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.   به گزارش سایت حسن روحانی او در بخشی از اظهارات خود  از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.   موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.   اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • پس لرزه قرارداد ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چینی‌ها | هرکس فکر می‌کند باید چپاول کند؟
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی