Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:46:56 GMT

صحنه جنجالی؛ پنالتی به سود شهرخودرو؟

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۴۲۰۳

صحنه جنجالی؛ پنالتی به سود شهرخودرو؟

قضاوت کوپال ناظمی در صحنه مشکوک به پنالتی مورد انتقاد اعضای تیم شهرخودرو قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق پایانی بازی تیم‌های استقلال و پدیده، جنجالی ترین صحنه داوری این مسابقه رقم خورد که با اعتراض کادرفنی و بازیکنان پدیده همراه بود.

 

در این صحنه ارسال بازیکن پدیده پس از برخورد به زمین به بدن متین کریم زاده خورد و این اتفاق در حالی رخ داد که مشهدی‌ها معتقد بودند توپ به دست برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باتوجه به این که صحنه در لحظه نتیجه ۱-۰ رخ داد و بلافاصله پس از آن استقلال گل دوم را زد، توجه های بیشتری به آن جلب شده است. 

 

در این خصوص کارشناسان داوری نظرات خود را داده‌اند:

 

نوذر رودنیل: این صحنه اصلا پنالتی نیست.

 

محمد فنایی: صحنه اصلا واضح نیست و چیزی که میتوانم بگویم این است که دوار به صحنه کاملا نزدیک بود و تصمیم درستی گرفته است.

 

نوید مظفری: برخورد توپ با بازیکن استقلال پنالتی نبود و داور به درستی دستور به ادامه بازی داد.

 

رسول فروغی: توپ زمین میخورد و بعد به بازو می‌خورد و آنجا هند نیست.

 

حیدر سلیمانی: این صحنه به نظر من پنالتی نبود چون توپ به بالای دست بازیکن پدیده خورد.

 

حسین نجاتی: من فکر نمی‌کنم این صحنه پنالتی باشد. البته صحنه واضح نیست و میتوانم بگویم که به تصمیم داور احترام می‌گذارم.

 

حسین عسگری: این یک صحنه بسیار مشکوک است اما فکر میکنم پس از برخورد توپ به زمین، به بازوی بازیکن خورده است.

 

 

 

 

شهر خودرو استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان

کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، بیژن حیدری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس - سپاهان تأثیر داشته است. - اخبار ورزشی -

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار پرسپولیس - سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی دو تیم خیلی کیفیت نداشت، اما قضاوت داور بازی هم در بی‌کیفیتی بازی تأثیرگذار بود. حیدری خیلی از برخوردها و صحنه‌هایی که خطا نبود را بی‌جهت سوت زد و به اشتباه بازی را متوقف کرد. هر بازیکنی که به زمین می‌خورد داور سوت می‌زد در حالی که در خیلی از صحنه‌ها می‌توانست دستور به ادامه بازی بدهد و قضاوت بهتری داشته باشد.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

 

وی در ادامه افزود: حیدری در چند صحنه هم به اشتباه کارت زرد داد. در صحنه اخراج، علاوه بر عالیشاه باید بازیکن سپاهان (برایان دابو) هم اخراج می‌شد. علاوه بر او، سیاوش یزدانی هم چندین بار بازیکنان پرسپولیس را هُل داد، اما داور با او برخوردی نکرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: در دقیقه 14، زانوی بازیکن سپاهان به سر یک بازیکن پرسپولیس برخورد کرد که باز هم خطایی اعلام نشد. همچنین در دقیقه 39 ضربه رضاییان پس از برخورد با دستان بیرانوند به بیرون از زمین رفت و داور باید کرنر می‌گرفت، اما به اشتباه ضربه دروازه زده شد. در ادامه در دقیقه 61 هم حیدری باید به یک بازیکن سپاهان اخطار می‌داد که این اتفاق نیفتاد. در یک صحنه دیگر نیز کمک داور اول بازی به اشتباه آفساید ترابی را اعلام کرد.

میرزابیگی در پایان گفت: نکته قابل تأمل در این بازی این بود که بازیکنان بیش از حد اعتراض می‌کردند، در صورتی که داور می‌توانست با تذکر از اعتراض‌های بیش‌ از حد بازیکنان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • کین: بلینگام سعی داشت تمرکزم را در صحنه پنالتی بر هم بزند
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی