Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم ملی اتریش عنوان کرد این تیم برای شگفتی و ادامه رویاپردازی مقابل ایتالیا قرار می گیرد. به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز،  تیم ملی فوتبال اتریش با برتری یک بر صفر برابر اوکراین به مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ صعود کرد تا در مرحله بعد برابر ایتالیا قرار گیرد.

داوید آلابا کاپیتان تیم ملی فوتباال اتریش بعد از این دیدار گفت: احساسات ما از این پیروزی فوق العاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بسیار خوشحالیم که امروز این کار را انجام دادیم. این هدف اصلی ما بود و ما از رسیدن به آن بسیار خوشحالیم. همه ما دیدیم که ایتالیا در مرحله گروهی چگونه بازی کرد. اما ما برای رویاپردازی اینجا هستیم و من معتقدم که هر چیزی در فوتبال ممکن است. در این دیدار نیز موقعیت های زیادی  برابر اوکراین از دست دادیم و می توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال اتریش تیم ملی فوتبال اتریش داوید آلابا یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه صبح امروز ۱۱ هزار و ۸۰۰ دوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی با هم رقابت کردند گفت: در این رقابت دو روزه بیش از ۲۷ هزار و ۸۰۰ دواطلب گیلانی مرد و زن با هم رقابت کردند. 
ارسلان دمیرچی با آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی گیلان همزمان با سراسر کشور پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد افزود: داوطلبان گیلانی در ۵ گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند. 
وی با بیان اینکه مرحله دوم این آزمون ۷ و ۸ تیر برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: نتایج قطعی ۲ آزمون پایان شهریور اعلام می‌شود.
نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان دربرگزاری آزمون‌های سراسری اعلام کرد: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب رشته ریاضی فیزیک، ۸ هزار و ۲۹۲ نفر در رشته علوم انسانی، ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر در تجربی، هزار و ۲۱۹ داوطلب هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در رشته زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • اردوغان: در برابر نابودی فلسطینی‌ها سکوت نخواهیم کرد
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم