Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک گفت: "آسوده باش" پویشی است که نیکوکاران با مشارکت در آن می توانند در تهیه ۳۰۰ عدد تشک مواج و یک ماه مصرف پوشینه و پوشک، موسسه خیریه کهریزک را یاری کنند. 

به گزارش ایسنا، محمد علی احمدی تنکابنی گفت: در حال حاضر نزدیک به ۳ هزار سالمند و فرد دارای معلولیت تحت پوشش موسسه کهریزک قرار دارند که برای ۶۰ درصد آنها به پوشینه نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی با بیان اینکه علاوه بر سالمندان و بزرگسالان دارای معلولیت، کهریزک در حوزه کودکان نیز نیازمند پوشک است، توضیح داد: ما در مرکز البرز از ۲۰۰ کودک دارای معلولیت‌های مختلف ذهنی و جسمی- حرکتی نگهداری می‌کنیم که نیاز به پوشک برای این گروه بیشتر است. کودکان حساس‌تر هستند و روزانه برای هر کودک به طور میانگین ۵ تا ۶ پوشک استفاده می‌کنیم که البته با توجه به شرایط خاص هر کودک ممکن است این میزان تغییر کند. 


احمدی تنکابنی خاطر نشان کرد: معلولین و سالمندانی که تحرک کمتری دارند، نیاز دارند تا از تشک‌های مواج استفاده کنند تا دچار زخم بستر نشوند. تشک‌های فعلی فرسوده شده‌اند و تامین تشک‌های نو، یکی از نیازهای ضروری موسسه خیریه کهریزک به حساب می‌آید. 


وی یادآور شد: موسسه خیریه کهریزک در هر ماه مبلغی معادل ۳۰۰ میلیون تومان، برای تامین پوشینه و پوشک هزینه می‌کند. هزینه تامین ۳۰۰ عدد تشک مواج نیز در حدود ۱۵۰ میلیون تومان می‌شود که هدف این کمپین، تامین مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان برای خرید این اقلام است. طبیعتا ایجاد شرایط آسوده زندگی برای بیش از ۳ هزار نفر سالمند، معلول، بیمار ام‌اس، کودک معلول ذهنی و کودک اختلال اتیسم، کار دشواری است که تنها با حمایت نیکوکاران امکانپذیر است. 


احمدی تنکابنی اضافه کرد: افرادی که قصد شرکت در کمپین "آسوده باش" را دارند می‌توانند به صورت آنلاین از طریق وب سایت این موسسه به آدرس www.kahrizakcharity.com و یا مراجعه به دفاتر موسسه خیریه کهریزک در سطح شهر، کمک‌های نقدی یا غیر نقدی خود را اهداء کنند. 


به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، وی در پایان با قدردانی از حمایت‌های همیشگی نیکوکاران، یادآور شد که آسایشگاه خیریه کهریزک بنیادی غیردولتی، غیرانتفاعی و مردمی است که از ۴۹ سال پیش، فعالیت خود را درخدمت رسانی به همنوعان نیازمند آغاز کرده و در طول این سال‌ها با حمایت ویژه خیرین و نیک اندیشان، اداره شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آسایشگاه کهریزک سالمندان پوشینه موسسه خیریه کهریزک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت

ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: صبح امروز پدیده سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی و در بعدازظهر افزایش باد همراه با غبارمحلی و دریا نسبتا مواج خواهد شد.

مرضیه سی‌سی پور گفت: امروز صبح وضعیت جوی و دریایی آرام و در بعدازظهر ناپایداری جوی و دریایی پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: سرعت باد در تنگه هرمز و بخش‌هایی از خلیج فارس به محدوده ۴۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و ارتفاع امواج دریا را تا محدوده یک متر و نیم خواهد رساند.

سی سی پور افزود: توصیه می‌شود در این مدت شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناورها در نظر گرفته شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: این شرایط بعدازظهر روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و از بعدازظهر چهارشنبه بر شدت این بادها در مناطق دریایی افزوده خواهد شد.

سی سی پور گفت: آسمان بیشتر نقاط استان صاف و در برخی مناطق دریایی و ارتفاعات گاهی گذر ابر پیش بینی می‌شود و از لحاظ دمایی نیز در روزهای آینده روند افزایشی دمای بیشینه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • دستگیری ۶۸ معترض در موسسه هنر شیکاگو
  • انجام ۶۰ نظر سنجی در موسسه افکارسنجی ملت
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • بیست‌ودومین شهید گمنام در شهرستان ری آرمید
  • آب‌های ساحلی خزر مواج و متلاطم
  • خزر مواج و طوفانی