Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین قلندرزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح توسعه بیمارستان شهید راثی شاهین دژ  با زیربنای چهار هزار متر مربع در پنج طبقه دارای امکانات بخش های مختلف از جمله رادیولوژی، سونوگرافی، اتاق عمل، بستری و مراقبت های ویژه در حال اجراست.

وی ادامه داد: این طرح توسعه از بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با برنامه ریزی انجام شده و عقد قراردادی به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال با پیمانکار جدید، مراحل ساخت تا قبل از نیمه امسال به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ اظهار داشت: با اتمام این طرح تعداد تخت‌های این بیمارستان به ۱۴۶ تخت افزایش پیدا کرده و نیاز تخت بیمارستان این شهرستان را برای حداقل ۱۰ سال آینده بر طرف خواهد کرد.

قلندرزاده بیان کرد: هم اکنون بخشی از تجهیزات پزشکی این بیمارستان از جمله سی تی اسکن، ماموگرافی و دستگاه‌های دیجیتال تصویر برداری و تشخیصی خریداری شده و با افزایش تعداد متخصصین مورد نیاز آماده ارائه خدمات بهتر و بیشتر خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمامی تجهیزات مورد نیاز نیز از طریق وزارت بهداشت پیش بینی و به محض اتمام فضای فیزیکی در آن استقرار یافته و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شهرستان شاهین‌دژ با بیش از ۹۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و بیمارستان شهید راثی با ۱۰۰ تخت فعال تنها بیمارستان این شهرستان است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شاهین دژ بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آذربایجان غربی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شاهین دژ بهداشت و سلامت شاهین دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر و بهره برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی پیش از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد.

فاز سوم محور نسیم شمال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر با بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آب روها اجرا شده است.

همچنین در حاشیه این مراسم، ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز شامل تاکسی، ون، مینی بوس و اتوبوس نیز با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به شبکه حمل و نقل استان قزوین اضافه شدند.

کد خبر 6097132

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین