Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌ شنبه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، تاکنون سه هزار و ۲۵۲ نفر از معلمان، دانش‌آموزان، هنرجویان و هنرآموزان هنرستان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات و دانشجو معلمان علاقه‌مند به تولید محتوا در دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی ثبت‌نام کرده‌اند.

در میان شرکت‌کنندگان تاکنون ۲ هزار و ۱۰۱ معلم، ۶۸۶ دانش‌آموز، ۶۰ هنرجو، ۲۲۵ هنرآموز، ۱۵۹ دانشجو معلم و ۲۱ شرکت‌ و مؤسسه در سامانه جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند و تعداد آثار واصل‌شده به دبیرخانه جشنواره تاکنون هزار و ۱۹۸ اثر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد ویژه معلمان (هنرآموزان، مدرسان) کارشناسان و کارکنان آموزشی، دانش‌آموزان، شرکت‌ها و مؤسسات علمی آموزشی از سوی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای آگاهی از شرایط شرکت در دهمین دوره جشنواره و بارگذاری تولیدات خود می‌توانند به وب‌گاه ویژه جشنواره در سایت roshd.ir مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، رویکردهای جدید آموزشی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولید مواد و رسانه‌های یادگیری، زمینه‌سازی برای مشارکت فعال استان‌ها، معلمان و مربیان در تولید، تکمیل و غنی‌سازی مواد، منابع، بسترسازی برای بسط و توسعه تجارب و ابتکارات معلمان و مربیان و دانش‌آموزان در طراحی، ساخت و ارزشیابی مواد و منابع یاددهی و یادگیری ازجمله سیاست‌های دیگری هستند که باید آن‌ها را در راستای توانمندسازی مدرسه جهت ایفای نقش اصلی و محوری در نیل به وضع مطلوب موردتوجه قرار داد.

برچسب‌ها سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی دانشجومعلم وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی دانشجومعلم وزارت آموزش و پرورش سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی دانشجومعلم وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)

 

مقامات چین تلاش دارند تا از حجم سنگین تکالیف منزل دانش‌آموزان بکاهند اما ظاهرا دستورالعمل‌های آنها تا کنون موثر واقع نشده است.

به گزارش عصرایران به نقل از ان اچ کی ورلد، دانش‌آموزان چینی در یک محیط رقابتی شدید برای آینده خود سخت تلاش می‌کنند و مجبور به انجام تکالیف زیاد در خانه هستند.

این در حالیست که مقامات چینی حدود 3 سال پیش در دستورالعمل های خود خواهان کاهش تکالیف منزل دانش‌آموزان به خصوص در مقاطع ابتدایی شدند.

در روزهای گذشته انتشار تصاویری از محصلان بیمار و زیر سرم مقاطع ابتدایی در بیمارستان دولتی جیانگسوی چین که در حال انجام تکالیف خود بودند، توجه کاربران فضای مجازی را برانگیخت.

اما ظاهرا والدین و دانش آموزان برای دستیابی به موقعیت مناسب کاری مجبور به نادیده گرفتن این دستورالعمل ها و تلاش و خواندن درس بیشتر هستند.

برخی از دانش‌آموزان می‌گویند گاهی حدود 6 ساعت را به انجام تکالیف خود در منزل می‌گذرانند.

کاری که فشار زیادی بر محصلان و هزینه‌های زیادی برای خانواده‌ها در بر دارد.

جزئیات بیشتر را در تصاویر گزارش ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اقدام متفاوت چین برای مقابله با فرهنگ کاری 6-9-9 جوانان چینی به دنبال کار کمتر/ کارشناسان: مغایر ارزش های سوسیالیستی است ببینید| کامپیوترها خطاب به کارمندان شرکت هندی: «لطفا به  خانه بروید»/ کار زیاد انسان‌ها را می‌کُشد

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم