Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@22:32:56 GMT

آزادی ۹ محکوم مالی یزدی در دهه کرامت

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۱۷۹۵۳

آزادی ۹ محکوم مالی یزدی در دهه کرامت

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۹ محکوم مالی در دهه کرامت با اجرای پویش « بخشش کریمانه» خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع) با اعلام این خبر گفت : با مشارکت خیرین و نیکوکاران و اجرای پویش ” بخشش کریمانه ” تعداد ۹ مددجو جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند که از این تعداد ۷ محکوم مالی ، ۱ محکوم دیه حادثه کار و ۱ محکوم مهریه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیمی در ادامه گفت : بدهی این محکومین مالی مبلغ ۸۳ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال بود که مبلغ ۶۷ میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان یزد از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده و با پرداخت مبلغ ۱۵ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال زمینه آزادی این ۹ محکوم مالی از زندانهای استان یزد فراهم آمد .


این مقام مسئول ضمن تقدیر از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و صدا و سیمای مرکز استان گفت : با همکاری این سازمان بنر های مربوط به این پویش چاپ و در اماکن پر تردد شهر نصب گردیده و همینطور تیزر ساخته شده توسط ستاد دیه به صورت مکرر از صدا و سیمای استان پخش که موجب اطلاع مردم در خصوص این طرح و کمک های ان به ستاد دیه استان شد.


عظیمی در پایان از همکاری مردم و خیرین دارالعباده تقدیر و تشکر به عمل آورده و گفت : بزرگرترین سرمایه ی ستاد دیه استان اعتماد همشهریان و نیکوکارانی هستند که در تمام فصول سال و به مناسبت های متفاوت این ستاد را تنها نگذاشته و با کمک های خود زمینه آزادی محکومین مالی را فراهم کردند.


 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزادی زندانی شبستان یزد دهه کرامت ستاد دیه استان محکوم مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت

با همکاری معاونت رفاه زائرین حرم مطهر، اداره روشنایی و مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در آستانه ایام دهه کرامت، کتیبه‌های دست نویس اجرا و آماده نصب در سر در ایوان های صحن انقلاب و آزادی حرم مطهر است.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز به جزئیات تهیه و نصب این کتیبه‌ها اشاره کرد و گفت: معاونت رفاه زائرین حرم مطهر رضوی در تمام مناسبت های مذهبی اعم از میلاد و شهادت های ائمه اطهار(ع)، کتیبه‌های متنوعی را تهیه و در ایوان‌های بارگاه منور رضوی نصب می‌کند.

امیر خالقی، تصریح کرد: امسال نیز همزمان با فرا رسیدن ایام میلاد با برکت ولی نعمتمان حضرت رضا(ع) و دهه کرامت، از یک هنرمند حرفه ای دعوت کردیم تا کتیبه هایی را در ابعاد ۱۶ در ۸ به صورت دست نویس آماده کند.

وی خاطر نشان کرد: این کتیبه‌های دست نویس، مزین به اشعار مرتبط و متن سلام به حضرت رضا(ع) است که امروز ۱۰ اردیبشهت ماه کار آماده سازی آن به اتمام رسیده است و در ایام دهه کرامت در ایوان‌های یاد شده نصب و در معرض دید زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) قرار خواهد گرفت.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ایام دهه کرامت اعلام شد
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • سرکارگر یزدی چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی است
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان