Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهام آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ظرفیت‌های پنهان و عدم وجود زیرساخت مناسب در شهرستان نائین و خور و بیابانک اظهار داشت: با توجه به اینکه این شهرستان‌ها یک سوم وسعت استان اصفهان را در بردارد و پهناورترین شهرستان‌های کشور هستند اما به بهبود زیرساخت‌های آنها توجه کافی نمی‌شود.

وی ادامه داد: همچنین با وجود چهارراه بودن آن و مسیر مواصلاتی که دارد متأسفانه جاده‌های نابسامانی دارد و جاده‌هایی که از کاشان به نائین و نائین به سمت یزد می‌رود و مهم‌تر از آن جاده اردستان به سمت نائین اوضاع وخیمی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمبود پزشک متخصص در خور و بیابانک

نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در بخش بهداشت و درمان به ویژه در خور و بیابانک با کمبود متخصص مواجه هستیم و به دلیل بُعد مسافتی و جاده‌های نابسامانی که دارد متأسفانه مردم این شهرستان‌ها از متخصصان محروم هستند.

وی با بیان اینکه بی‌آبی علاوه بر شهر اصفهان شهرستان‌های همجوار را نیز درگیر کرده است، گفت: برخی از روستاها حتی یک روز هم شده که آب نداشته باشند و بحران جدی است و امیدواریم بتوانیم به آب پایدار برای این شهرستان‌ها نائل شویم.

۳۵۱ روز آفتابی و غفلت از نصب نیروگاه خورشیدی در نائین

آزاد همچنین از فقدان گاز پایدار در شهرستان خور و بیابانک گفت و تصریح کرد: گاز CNG در حال حاضر استفاده می‌شود و همچنان بسیاری از شهرستان‌ها و روستاها به گاز اصلی شهری متصل نشده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های لازم در این شهرستان‌ها مهیا نیست، ادامه داد: بیکاری از معضل جوانان این منطقه است که به دلیل نبود زیرساخت نمی‌توان شغل پایدار ایجاد کرد و با توجه به اینکه ۳۵۱ روز هوای این شهرستان‌ها آفتابی است، ظرفیت نصب نیروگاه‌های خورشیدی را دارد که از این طریق تولید برق صورت گیرد.

احیای گردشگری سلامت در روستاها

نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس احیای صنعت گردشگری و فرش نائین را از دیگر برنامه‌های توسعه‌بخشی عنوان کرد و گفت: گردشگری سلامت در روستاهای این شهرستان امکان‌پذیر است و مباحث توریسم درمانی و ایجاد زیرساخت‌های در دستور کار قرار گرفته است.

وی یادآور شد: این موارد تا کنون پیگیری شده اما سرمایه‌گذار با مشاهده نبود زیرساخت کافی آب و برق و گاز از ادامه دادن خودداری می‌کند و از مسئولان خواستاریم که نگاه ویژه به این مناطق داشته باشند.

کد خبر 5241659

منبع: مهر

کلیدواژه: نائین خور و بیابانک آبرسانی نیروگاه خورشیدی الهام آزاد انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها شورای شهر کرمانشاه انتخابات انتخابات شورای شهر و روستا رای گیری گرگان نتایج شمارش آرا سیدابراهیم رئیسی بوشهر ایلام شهرستان ها خور و بیابانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زندیان ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک عملیات وعده صادق اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اسرائیل باید تنبیه می‌شد و خوشبختانه این اتفاق افتاد و ما شاهد اقتدار ایران اسلامی بودیم.

وی افزود: خدمت به مردم اهمیت بسیار زیادی دارد و سعی می‌کنیم در مجلس در راستای رفع مشکلات مردم بیش از پیش گام برداریم.

وی ادامه داد: جلسات شورای فرهنگ عمومی باید با خروجی مناسب باشد و برنامه‌های فرهنگی با محتوای مناسب اجرا شود.

زندیان اضافه کرد: ساخت و توسعه زیر ساخت مجموعه فرهنگی اهمیت زیادی دارد و در راستای توسعه فرهنگی در این شهرستان باید تلاش کرد و خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای تجهیز کتاب خانه و فضای ساختاری این نهاد تلاش شده است.

نماینده مردم بیجار در ادامه عنوان کرد: شهرستان بیجار با وجود قدمت بالایی که دارد هتل مناسبی ندارد وبرای اسکان مسابقات ورزشی و فرهنگی با مشکل مواجه هستیم و باید در راستای ساخت این مهم تلاش کرد تا شاهد ساخت هتلی مناسب برای مردم این دیار باشیم.

وی یادآور شد: بحث حجاب و عفاف اهمیت زیادی دارد و رعایت این مهم در ادارت بیش از پیش در دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر 6090067

دیگر خبرها

  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • اصلاح راه‌های نامناسب و خطرناک ییلاق شهرستان اهر
  • کارگر یک عنصر با ارزش برای جامعه است
  • خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان