Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ورمزیار، پیشکسوت و بازیکن سابق استقلال در برنامه تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران مقابل دوربین طرفداری قرار گرفت. زمانی که نوبت به انتخاب دروازه بان رسید، او از دشواری انتخاب میان ناصر حجازی و احمدرضا عابدزاده گفت. صادق ورمزیار در نهایت ناصر حجازی را انتخاب کرد اما توصیفی که از عابدزاده و روایتش از دربی سال ۱۳۷۳ بسیار جالب و شنیدنی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قسمت کوتاه را می بینید و می خوانید:

 چون ادموند اختر در کورس آقای گلی بود آمد پنالتی را از من بگیرد و من هم با احترام بهش دادم که بزن و آقای گلی برس. بعد از ۳۰ ثانیه آمدم آب بخورم، دیدم صدام زد که بیا من نمی زنم. چرا؟ مثل اینکه آقای عابدزاده یک کری برایش خوانده بود و از نظر روحی روانی به هم ریخته بود. توپ را گرفتم و آمدم که آن پنالتی را بزنم ولی اینجا جا دارد از این دوربین شما بگویم سخت ترین پنالتی عمر من بود آن بازی. من حتی مقابل الدعایه که خیلی خوب پنالتی می گرفت، در فینال سال ۹۱ جام باشگاه های آسیا که پنالتی دو تا از بازیکنان ما را قبل از من گرفته بود، اینقدر تحت فشار نبودم. آن جا فهمیدم که آقای عابدزاده چقدر بزرگ است. وقتی در دروازه ایستاده بود و کری برای ما خواند، خیلی دروازه برای ما کوچک شد. واقعا فکر می کردم که یک دست احمدرضا به این تیر و یک دست به آن تیر می خورد. ولی شاید در دهم ثانیه من آخرین لحظه پای تکیه گاه احمدرضا را که دیدم، روی پای راستش نشست، دیگر راحت سمت راست خودم و چپ او را زدم و خدا را شکر توپ هم گل شد و آن صحنه ختم به خیر شد.

می شود گفت کری ای که خواند را یا قابل گفتن نیست؟

خب من با احمدرضا سال ها هم اتاق و هم باشکاهی بودم. در همان بازی های آسیایی کنار هم بودیم. احمدرضا سلطان اذیت کردن مهاجم ها بود. من یادم می آید که مهاجم کره را اینقدر اذیت کرد که مربی شان او را دقیقه ۶۵ کشید بیرون. بهترین بازیکن و آن سال بهترین لژیونر کره بود. ما آن موقع در آسیا کسی را نداشتیم. انقدر اذیت کرد. 

همچنین می توانید برنامه کامل تیم منتخب و برترین های قرن با صادق ورمزیار را در لینک زیر تماشا کنید:

برترین های قرن با صادق ورمزیار: محمد صادقی سه گل به بایرن مونیخ زد؛ دروازه با حضور عابدزاده کوچک می شد 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صادق ورمزیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی عبدالکریم حسن، هر دو دست گلر پرسپولیس را شکست!

در جریان تمرینات پرسپولیس عبدالکریم حسن باعث شکستگی دست گلر جوان این تیم شد.

به گزارس مشرق، پرسپولیس در فصل جاری اگرچه به غیر از علیرضا بیرانوند گلر بزرگسال دیگری در لیست خود نداشته اما دروازه‌بان‌های جوانی دارد که بسیار آینده‌دار نشان داده‌اند. از امیر رضا رفیعی گرفته تا مهرشاد اسدی، عرفان نجاری، محمد گندمی و امیر محمد قزوینه که بعد از درخشش در تیم نوجوانان به تازگی به جمع این نفرات اضافه شده است.

همه این دروازه‌بان‌ها زیر نظر سانتوس، مربی گلرهای پرسپولیس تمرین می‌کنند تا پیشرفت کنند. اما در اوایل هفته‌ای که گذشت یک اتفاق تلخ برای محمد گندمی، گلر جوان پرسپولیس رخ می‌دهد. او که از سوی حسین عبدی به تیم ملی جوانان دعوت شده، یک روز قبل از حضور در اردوی تیم ملی در جریان تمرین سرخپوشان با عبدالکریم حسن به نوعی کل‌کل کرده و ادعا می‌کند می‌تواند پنالتی او را مهار کند.

عبدالکریم به این گلر می‌گوید ضربه پنالتی‌اش را به وسط می‌زند و اگر موفق به مهار آن شود برنده این جدال خواهد بود. قابل توجه اینکه حسن ضربه‌اش را به وسط می‌زند اما ضربه او آنقدر محکم بوده که باعث شکستگی هر دو دست گندمی از ناحیه مچ دست می‌شود!

گویا شکستگی یکی از دستان این دروازه‌بان جوان شدید بوده و این مساله باعث خواهد شد او چند ماهی دور از تمرینات باشد. این اتفاق باعث ناراحتی خود عبدالکریم هم شده و او جویای احوال این دروازه‌بان جوان می‌شود. 

منبع: روزنامه فرهیختگان

دیگر خبرها

  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • پوستکوعلو: باید خیلی چیزها را اصلاح کنیم؛ تاوان ضعف دفاعی‌مان را پرداختیم
  • ضربات پنالتی، بدن دروازه‌بان تیم‌ملی را سرخ کرد
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • پنالتی عبدالکریم حسن، هر دو دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش