Web Analytics Made Easy - Statcounter

صیدی گفت: با هدف تولید بیشتر آسفالت و در راستای تسریع در بهسازی معابر و محلات سطح شهر، کارخانه تمام اتوماتیک آسفالت با ظرفیت 160 تن در ساعت خریداری و عملیات نصب این کارخانه در حال اجرا است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  کُردتودی، حشمت الله صیدی شهردار سنندج بیان کرد: آسفالت معابر و محلات همواره یکی از مطالبات بحق شهروندان و از دغدغه های اصلی مجموعه مدیریت شهری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صیدی اظهار داشت: آسفالت معابر و محلات موجب کاهش و روان سازی ترافیک در شبکه معابر درون شهری، سهولت در تردد خودروها و عابرین پیاده و به تبع آن رضایتمندی شهروندان خواهد ش. این شهرداری در حال حاضر دارای کارخانه ۱۲۰ تن در ساعت است که با توجه به توسعه شهر این کارخانه به تنهایی جوابگویی فعالیت های عمرانی این شهرداری نیست.

وی از خرید کارخانه تمام اتوماتیک جدید آسفالت با ظرفیت ۱۶۰ تن در ساعت با قابلیت استفاده از ۲۰ درصد مصالح بازیافت (تراشه آسفالت) خبر داد و گفت: این کارخانه جدید تمام اتوماتیک بوده و بخش اعظمی از آسفالت مود نیاز معابر شهری و پروژه ها از این کارخانه تامین خواهد شد که این مهم موجب صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های عمرانی می شود.

صیدی خاطرنشان کرد: در راستای راه اندازی کارخانه آسفالت با ظرفیت مناسب با توجه به حجم مورد نیاز و نیاز منطقه؛ نصب کلیه ملحقات و ضمائم براساس مشخصات و ضوابط، بهره‌برداری و استفاده بهینه و رعایت ضوابط و مشخصات تولیدات کارخانه از اولویت خاصی برخوردار بوده و الزاماً‌ کنترل مراحل تولیدی باید دقیقاً مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: سیستم تغذیه مصالح سرد، سیستم خشک کردن مصالح، سیستم جمع آوری غبار و فیلر موجود در مصالح، برج تفکیک و میکس مصالح، کمپرسور هوا، کابین کنترل، پکیج پمپ قیر، سیستم تراشه آسفالت، سیستم خردایش و دیگر تجهیزات جانبی از لوازم امکانات این کارخانه آسفالت است.

شهردار سنندج اعلام کرد: برای نصب و راه اندازی این کارخانه ۱۶۰ تنی آسفالت ، ۱۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه صرف شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تمام اتوماتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سعید رئوفی افزود: اجرای طرح هادی در ۷۹ روستای استان سال گذشته اجرا شد.

وی گفت: امسال هم از برنامه‌های سال گذشته، آسفالت ۷۹ روستا در دست پیگیری است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان اضافه کرد: اکنون طرح هادی در ۵۷۲ روستای استان اجرایی شده و بر این اساس ۷۹ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از مزایای این طرح بهره‌مند هستند که این رقم در کشور ۶۸ درصد است.

به گفته رئوفی ۷۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که مطالعات طرح هادی در تمامی این مناطق انجام شده است.

دیگر خبرها

  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر