Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر "امیر قطر هواپیمای لوکس به رئیسی هدیه داد" جعلی است و واقعیت ندارد

این خبر منبع معتبری ندارد اما برخی رسانه های داخلی آن را منتشر کرده اند/ شبکه خبر

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۱۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال ۱۴۰۲

سرپرست معاون اجتماعی سازمان انتقال خون از اهدای بیش از دو میلیون واحد خون در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان انتقال خون، شهرام میرزایی با اشاره به با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان انتقال خون و فدراسیون ورزش‌های همگانی اظهار کرد: سازمان انتقال خون به پشتوانه حمایت مردم کشور سال‌ها است که به اهدای خون ۱۰۰ درصد داوطلبانه دست یافته است.

وی با اشاره به اهدای بیش از دو میلیون و ۳۲۷ هزار واحد خون در سال گذشته افزود: سازمان انتقال خون سازمانی مردمی و خدمت‌رسان و حیاتی است و با توجه به سلامت‌محور بودن و وجه اجتماعی و مردمی فدراسیون ورزش‌های همگانی پیش‌بینی می‌شود، ظرفیت‌های این فدراسیون در ترویج فرهنگ اهدای خون به‌ویژه میان بانوان و جوانان نقش بسزایی داشته باشد.

سرپرست معاونت اجتماعی سازمان انتقال خون با اشاره به دستاوردها و افتخارات ملی و بین‌المللی سازمان انتقال خون، شاخص‌بالای اهدا در کشور را مرهون مشارکت مردم دانست و گفت: سازمان انتقال خون وجه اجتماعی مهمی دارد و ضرورت آن باید در بطن جامعه و در میان افکار عمومی حس شود که در این راستا حدود دو سال است که معاونت اجتماعی در ساختار این سازمان در نظر گرفته شده است و به وجود آمدن این معاونت نیز تاکنون دستاوردهای مهمی به همراه داشته است که فعال کردن ظرفیت‌های مردمی، سازمان‌ها و نهادهایی که ظرفیت همکاری دارند، در قالب تفاهم‌نامه‌ها یکی از این دستاوردها است.

میرزایی هر دو سازمان را سلامت‌محور دانست و تصریح کرد: شعار «خون سالم در بدن سالم» می‌تواند سرلوحه این تفاهم‌نامه باشد که الفبای خودمراقبتی و سرآغاز جامعه سالم به‌شمار می‌رود.

کد خبر 751395

دیگر خبرها

  • فرود 4 هواپیمای پرشورهای نساجی در اهواز!
  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال ۱۴۰۲
  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر