Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «علیرضا مهرصادقی» با اشاره به تاثیر کرونا بر رشته اسکی روی آب اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا مسابقات قهرمانی آسیا اسکی روی آب در بخش قایق را که قرار بود سال گذشته به میزبانی کره جنوبی برگزار شود به تعویق انداخت، اکنون در حال بررسی شرایط هستیم که در صورت فروکش کردن این بیماری مسابقات مذکور را در سال ۲۰۲۱ برگزار کنیم و اتفاقا کره‌جنوبی مجددا درخواست میزبانی این بازی‌ها را داده که در صورت مسجل شدن این مسابقات، قطعا تیم ملی کشورمان در این رقابت‌های شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نقش داشتن کرسی در کنفدراسیون آسیا را در توسعه اسکی روی آب ایران مهم خواند و گفت: من و عباس ناطق نوری که در عضویت کمیته فنی آسیا است طی این چند سال تلاش کردیم تا با ارتباطات بین المللی راه‌های توسعه و گسترش این رشته را در بین اسکی‌بازان ایرانی مثل اعزام مربیان و داوران کشورمان به دوره‌های بین‌المللی و استفاده از تجربیات کشورهای صاحب سبک را فراهم کنیم و حاصل این برنامه ریزی ایستادن بر سکوی سوم آسیا با کسب یک مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز در سال ۲۰۱۷ بود که برای اولین بار در تاریخ به ارمغان آمد.

رییس انجمن اسکی روی آب ایران با ابراز رضایت از رشد و گسترش این رشته در سطح کشور افزود: خوشبختانه با هدفمندی و برنامه‌ریزی زیربنایی شاهد توسعه و تعمیم این رشته مفرح در سراسر ایران بوده‌ایم بطوریکه هم اکنون در ۲۰ استان و مناطق آزاد کشور کمیته اسکی روی آب تشکیل داده ایم و برای پشتوانه سازی و استعدایابی، باشگاه‌ها و مراکز متعدد اسکی روی آب را در ایران راه اندازی کرده ایم.

سهم بانوان در مدال آوری بالاست

مهرصادقی میزان علاقه مندی بانوان در اسکی روی آب را ستودنی خواند افزود: در حوزه بانوان هم دارای پتانسیل خوبی هستیم، خوشبختانه نتیجه خوبی از اعتماد به زنان گرفته‌ایم بطوری که در مسابقات آسیایی ۲۰۱۷ تایوان سهم بانوان در کسب مدال بیشتر از آقایان بود و دو مدال طلا و نقره را بانوان ما بدست آوردند، در بعد بین‌المللی هم از ۴ داور خانم که دارای مدرک بین المللی هستند بهره‌مند هستیم و در مجموع شرایط مناسبی را در این حوزه تجربه کرده ایم.

 وی همچنین از برگزاری مسابقات سراسری و انتخابی تیم ملی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در صورت کاهش پیدا کردن کرونا قطعا در نیمه دوم سال مسابقات کشوری و سراسری آقایان و بانوان در هر دو بخش قایق و کیبل اسکی را برگزار می‌کنیم و مسلما از رقابت‌های انتخابی، نفرات برتر و آماده را به اردوی تیم ملی تزریق می‌کنیم و با یک تیم قدرتمند و مهیا گام به رقابت‌های بین المللی و قاره‌ای خواهیم گذاشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسکی کره جنوبی اسکی کره جنوبی وزارت ورزش و جوانان اسکی روی آب بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد

 با تصمیم کمیته فنی مچ‌اندازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تیم ملی کشورمان در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ ازبکستان شرکت نمی‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، پس از اینکه کنفدراسیون مچ‌اندازی آسیا در تصمیمی یکطرفه و مطرح کردن بهانه‌های عجیب میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا 2024 را از جزیره کیش در ایران به تاشکند در ازبکستان منتقل کرد، امروز (سه‌شنبه) جلسه کمیته فنی مچ‌اندازی با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون تشکیل شد.

بعد از بحث و بررسی درباره تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رأی‌گیری برای اعزام یا عدم اعزام تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان به‌صورت مخفی صورت گرفت که در نهایت با رأی اکثریت اعضای کمیته فنی، مقرر شد تیم ملی ایران (نایب قهرمان سال 2023 آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند.

تمامی اعضای کمیته فنی تأکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم و در نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعتراض خود را بابت این اتفاق و دلسردی حدود 300 ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند. مقرر شد فدراسیون و کمیته مچ‌اندازی تمرکز خودشان را روی برگزاری باشکوه مسابقات بین‌المللی مستریونیورس 2024 ایران و حضور حداکثری ورزشکاران داخلی و خارجی و همچنین اعزام تیم پرقدرت به مسابقات جهانی 2024 مولداوی بگذارند.

از سوی دیگر فدراسیون بدنسازی جهت دلجویی از ورزشکاران منتخب کمیته فنی جهت شرکت در مسابقات آسیایی، شرایط را برای حضور ورزشکاران در قالب تیم ملی در مسابقات بین‌المللی جام زنده یاد یزدان راد (مستریونیورس ایران) در خرداد ماه سال جاری مهیا خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد مسابقات مچ اندازی قهرمانی بانوان کشور (عکس)

دیگر خبرها

  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد