Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول سنای افغانستان در دیدار با سرپرست جدید وزارت دفاع این کشور گفت که اعتماد مردم به سران دولت از بین رفته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «محمد علم ایزدیار» معاون اول سنای افغانستان در دیدار با «بسم‌الله محمدی» سرپرست جدید وزارت دفاع این کشور گفت که در شرایط کنونی روحیه نیروهای امنیتی آسیب دیده است و برای افزایش آن باید تدابیر لازم اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتماد مردم نسبت به ساختار و سران دولت از بین رفته است، برای احیای اعتماد مردم باید دست به کار شد که متعاقب آن بسیج مردمی برای مقابله با دشمن صورت گیرد.

ایزدیار تاکید کرد که برای رسیدن به این مهم باید از نفوذ، امکانات و ظرفیت‌های بزرگان قومی و سیاسی استفاده شود.

تشدید حملات طالبان و ادامه برکناری مقامات امنیتی ـ دفاعی افغانستانهشدار ژنرال «میلر» به نیروهای آمریکایی: برای تشدید حملات طالبان آماده باشیدافغانستان| سقوط 4 شهرستان طی شبانه روز گذشته در حملات طالبان

معاون اول سنای افغانستان ادامه داد: ارگ و مشاور امنیت ملی باید از برخوردهای سلیقه‌ای، مداخله‌های غیر قانونی و ایجاد اداره های مشابه خود داری کنند و صلاحیت‌ نهادهای امنیتی و دفاعی را مطابق قانونی و شرایط دشوار کنونی به آنها بازگردانند.

وی همچنین تصریح کرد که شماری از نیروهای امنیتی و دفاعی افغان در چند ولایت در محاصره طالبان قرار داردند و قبل از بروز فاجعه باید برای نجات این نیروها اقدام شود.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طالبان اخبار افغانستان ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد طالبان اخبار افغانستان سنای افغانستان اعتماد مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه

معاون اقتصادی نخست‌وزیر حکومت طالبان در مراسم آغاز پروژه ساخت جاده هرات-غور اظهار داشت ساخت بزرگراه‌ها نقش مهمی در توسعه تجارت و ترانزیت افغانستان با کشورهای منطقه‌ دارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالغنی برادر» معاون اقتصادی نخست‌وزیر حکومت طالبان در مراسمی با حضور والی هرات، والی غور، فرمانده سپاه 207 الفاروق و مسئولین حکومتی و نظامی غور و هرات پروژه ساخت جاده هرات-غور را افتتاح کرد.

ملا برادر در این مراسم گفت: بخش حمل و نقل نقش مهمی در رشد اقتصادی افغانستان دارد و با توجه به این اهمیت، امارت اسلامی این بخش را در اولویت‌های خود قرار داده است که نشست‌های پی‌درپی با کشورهای همسایه و منطقه به منظور توسعه و سازندگی اساسی آن ادامه دارد.

وی افزود: این جاده یکی از پروژه‌های مهم و ملی افغانستان است که ولایت‌های هرات، غور، بامیان، دایکندی و میدان وردک را از طریق حمل و نقل زمینی به کابل وصل می‌کند.

معاون نخست‌وزیر حکومت طالبان پیش از این گفته بود جاده‌‎ای در شهرستان «واخان» ولایت بدخشان در شمال شرق افغانستان درحال ساخت است که با تکمیل آن مسیر جدیدی میان افغانستان و چین ایجاد می‌شود.

وی افزود این جاده که افغانستان و چین را به هم وصل می‌کند، می‌تواند مسیری برای تردد و انتقال کالاهای تجاری دو کشور باشد.

هیئت اقتصادی افغانستان در راه تهران؛ «ملابرادر» عازم ایران شدمعاون نخست وزیر افغانستان خطاب به تاجران ترک: برای سرمایه گذاری زمینه خوبی فراهم شده استانتقاد ملابرادر از سکوت جامعه جهانی درباره توقیف دارایی‌های افغانستان

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • ماجرای توقف قطار ترانزیتی افغانستان در ایران چیست؟
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور