Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شورای پنجم ارومیه رسیدگی به عملکرد مجید آقازاده شهردار ارومیه را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ توماج وحید افشار، در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: مردم ارومیه در ۲۸ خرداد حماسه ای خلق کردند که همیشه بر سر زبان ها خواهد بود، مردم تک به تک به پای صنادیق رای آمدند و منت بزرگی به گردن ما نهادند که ان شاالله خداوند توفیق خدمت به مردم و اداکردن مسئولیتی که در قبال آرای ملت بر گردن ماست را عطا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: شهردار ارومیه باید فردی باشد که در شان و لیاقت مردم ارومیه باشد، صندلی ریاست شهر ارومیه که محل جلوس شهید باکری بوده باید پذیرای فردی باشد که حافظ جان و مال و آبروی این مردم باشد و فردی هوشمند و مسلط به قوانین شهری باشد.

منتخب شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهردار ارومیه باید آشنایی کامل به ظرفیت های شهر داشته باشد و کرامت خانواده شهرداری را حفظ کند، فردی نباشد که به دنبال سیاسی کاری نباشد همام با گام دوم انقلاب اسلامی مد نظر رهبری گام بردارد.

وی در پاسخ به توئیتی که در خصوص استیضاح شهردار فعلی ارومیه درج کرده بود، اذعان کرد: آقای آقازاده بزرگترین اشتباه شورای پنجم بود که هیچ برنامه بلندمدت یا کوتاه مدتی برای شهرداری ارومیه نداشته و با یک بیل در دست خود کل شهرداری را شخم می زند.

وحید افشار با بیان اینکه هر دقیقه حضور بیشتر شهردار فعلی آسیب به شهرداری است، تصریح کرد: حضور و ادامه فعالیت آقای آقازاده به جز ضرر به بدنه شهرداری فایده دیگری ندارد و باید در این خصوص فورا تصمیم گیری شود.

گفتنی است دقایقی قبل توماج وحید افشار در توئیتی نوشته است: مُهر خاتمه شورای پنجم ارومیه جز استیضاح مجید آقازاده در سریعترین زمان ممکن نیست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند

شهردار و اعضا شورای شهر زرند صبح امروز دوشنبه به مناسبت گرامیداشت روز کارگر، در اقدامی ارزشمند، با پوشیدن لباس نارنجی پاکبانی، و همکاری با پاکبانان و کارگران خدوم شهرداری در نقاط مختلف شهر، از کارگران زحمت کش شهرداری بواسطه تلاش و زحمات شان تقدیر و تشکر کردند.

ضیالدینی شهردار زرند در جمع کارگران و پاکبانان با گرامیداشت روز کارگر، گفت خدمت به مردم نشاط آور و شیرین است.
 
منتخب شورای شهر گفت: توجه به جایگاه ارزشمند کارگران در جامعه اسلامی از مهمترین مسائلی است که در نگاه ائمه معصومین (ع) به وضوح تشریح و تبیین شده است و در واقع گرامیداشت روز جهانی کارگر تعظیم به کار و تلاش بندگانی است که در راستای پیشرفت امور جامعه گام بر میدارند.

 وی اظهار داشت: روزانه در حوزه خدمات شهری هزاران متر مربع معابر شهری جاروب و همچنین لایروبی بخش قابل توجهی از جوب‌ها در سطح شهر انجام میشود.

شهردار زرند گفت: خداوند را شاکرم که بخشی از زندگیم را با افتخار در کنار شما زحمت کشان هستم  و از خداوند میخواهم یاریم کند تا روزی شرمنده شما عزیزان  نباشم .

سردار حاج عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر و دیگر اعضا هم با اهدا شاخه گل به کارگران از تلاش بی وقفه آنها قدردانی کردند و هفته کار وکارگر را تبریک گفت .

ایرانمنش گفت: کارگران عزیز چه در دوران ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن همواره پای کار نظام بوده‌اند و امروز نیز در سنگر تولید و پیشرفت خدمت‌رسانی می‌کنند.

یکی از کارگران از حضور شهردار و اعضا شورای شهر با لباس پاکبانی و اهدا شاخه گل و تبریک روز کارگر تعجب کرد و گفت باورم نمی‌شود این اقدام جالب شهردار تا آخر عمرم در ذهنم ماندگار خواهد بود که شهردار و اعضا شورای شهر خود را اینگونه در سطح ما قرار داده اند این اقدام جالب در واقع قوت قلبی برای دلگرمی ما در خدمت بیشتر و بهتر به هروندان را در پی دارد.

یکی دیگر از پاکبانان هم گفت: تاکنون چنین تجلیلی در شهر زرند نبوده، اما این اقدام و حضور در سطح شهر نشان از توجه مسئولان به سختی کار ما کارگران هست و خدا را شاکریم که در حال حاضر حقوق و مزایای ما به موقع پرداخت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود