Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ طرح فرزندان قرآنی حاج قاسم در شورای قرآنی موسسه آموزشی، پژوهشی، قرآنی تسنیم با همکاری اداره نماز،قرآن و عترت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برنامه ریزی شده که در مراحل اولیه 3000 دانش آموز دختر و پسر  به منظور شرکت در این طرح ارزیابی شده اند، سعی بر این است این طرح در خانه برای همه اعضای خانواده ترویج یابد و همه بتوانند در اجرای طرح مشارکت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر پایه این گزارش،محتوای طرح با همکاری استادان، کارشناسان قرآنی و صاحب نظران آماده شده که شامل کتاب کوچک منتخب الایات، کتاب لطایفی از منتخب الایات شامل حکمت های عملی و نکاتی درباره آیات منتخب و کتاب اذکار معصومین علیهم السلام با تکیه بر 10 ذکر آسمانی است، همچنین دو لوح فشرده ضمیمه این بسته قرآنی است که به منظور یادآوری روخوانی و روان خوانی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی و دوره اول متوسطه در نظر گرفته شده و طی 22 جلسه که از این هفته آغاز می شود و تا هفته آخر آذر ادامه دارد، به دانش آموزان تحت پوشش طرح ارائه می شود.

شایان ذکر است هدف از اجرای این طرح آشنایی بیشتر دانش آموزان جامعه هدف با قرائت و مفاهیم قرآن کریم و در ادامه شناسایی دانش آموزان مستعد و توانمند در این حوزه و فراهم آوردن زمینه اجرای دوره های تخصصی برای آنان است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی تا ششم شهریور فرصت دارند، برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.
از ۱۵۵ میلیون جلد کتاب درسی سال تحصیلی آینده ۸۰ میلیون جلد چاپ شده است.
ثبت سفارش از سه سامانه my.gov.ir، my.medu.ir و یا irtextbook.ir امکان پذیر است.
ثبت سفارش کتاب‌های پایه اول، هفتم و دهم از دهم تیر شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید