Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 7 از اجرای 8000 تن عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت به مساحت 60 هزار متر مربع در شریان های اصلی و فرعی این منطقه در 3 ماهه اول سال 1400 با هدف ارتقا کیفی، بهسازی معابر و تسهیل در عبور مرور شهروندان خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سمیه حاجوی شهردار این منطقه با بیان اینکه توسعه زیرساخت های شهری در راستای رفاه شهروندی همچون سال های گذشته از مهمترین اهداف منطقه در سال 1400 است، گفت: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در 15 معبر و شریان های اصلی و فرعی در سطح نواحی و محلات بویژه محلات کم برخوردار به منظور فراهم نمودن شرایط مساعد در گذرگاه‌ها و برطرف کردن معایب عمرانی انجام شده است که این حجم از عملیات در چندسال اخیر بی سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه 7 در ادامه با اشاره به اینکه ارائه خدمات به شهروندان در محلات کم برخوردار منطقه در رأس فعالیت ها قرار دارد، تصریح کرد: تراش و روکش مکانیزه آسفالت در خیابان شهید قنبرزاده به مساحت 3هزار متر مربع و 400 تن، خیابان معلم به مساحت 5600 متر مربع و 750 تن، پل روشندلان به مساحت 4 هزارمتر و 400تن، شریعتی به مساحت 11 هزار مترمربع و 1450 تن، خیابان انقلاب و زیرگذر امام حسین (ع) به مساحت 4500 متر مربع و 800 تن و اتوبان شهید صیاد شیرازی به مساحت 9 هزار مترمربع و 1000 تن از جمله شریان های اصلی است که توسط معاونت فنی و عمرانی این منطقه در فصل بهار اجرایی شد.
شهردار منطقه 7 با بیان اینکه این طرح به منظور فراهم نمودن شرایط مساعد در گذرگاه‌ها برای شهروندان و برطرف کردن نقائص و معایب عمرانی معابر با تلاش شبانه روزی همکاران معاونت فنی و عمران اجرا می شود، خاطرنشان کرد: رضایتمندی شهروندان سرمایه و تکیه گاهی برای مجموعه مدیریت شهری است و امیدواریم که در کوتاهترین بازه زمانی ممکن این عملیات عمرانی خشنودی همشهریان را فراهم کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روکش مکانیزه آسفالت متر مربع هزار متر منطقه 7

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ

هوشنگ میرزایی گفت: این اراضی به ارزش ۲۹ هزار میلیارد ریال روز گذشته در قالب یک مانور اجرایی و با حکم قضایی در روستای «ازنق» واقع در بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ آزاد سازی و به عرصه تولید بازگشت.

وی اظهار کرد: آزاد سازی این اراضی در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی انجام شد.

میرزایی گفت: در این اراضی ۱۰۹ قطعه دیوارکشی به تعداد ۱۰۹ مورد به طول حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر ، بناهای غیر مجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد به مساحت حدود ۳۲۰ متر مربع ، انباشت مصالح ساختمانی ۱۹ ، محوطه سازی ۱۲ مورد به مساحت حدودیک هزارو ۹۵۰ مربع ، استخر ۲ مورد به مساحت حدود ۹۰ مترمربع و آلاچیق ۲ مورد به مساحت ۳۰ متر مربع تخریب و رفع اثر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک