Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – هفته پنجم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ امروز (سه‌شنبه) با برگزاری هشت دیدار آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران در دوازدهمین بازی خود در این رقابت‌ها از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف تیم قدرتمند لهستان رفته است.  

ولادیمیر آلکنو در این بازی، ایران را با ترکیب جواد کریمی، مسعود غلامی،انیر حسین اسفندیار، مرتضی شریفی، علی اصغر مجرد، بردیا سعادت و آرمان صالحی در پست لیبرو به میدان فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ست اول: ۲۵ بر ۲۰ به سود لهستان   دو تیم درحالی پا به این بازی گذاشته بودند که ویتال هنین برای دوری تیمش از حاشیه به کوبیاک و کورک استراحت داده بود و لئون هم از روی نیمکت کار را دنبال می‌کرد و در سوی مقابل با استراحت دادن به بازیکنان اصلی تیم ایران را با ترکیبی جوان به میدان فرستاده بود. همین جوانی بازیکنان ایران در ابتدای ست عرصه را برای شاگردان آلکنو تنگ کرد تا لهستان با سرویس‌های پرشی اسلیوکا و بی‎‌دقتی مهاجمان ایران ۵ بر صفر پیش بیفتد. در ادامه و با سرویس خوب بردیا سعادت فاصله کمتر شد تا دو تیم در امتیاز ۸ بر ۴ وارد زمان استراحت فنی نخست شوند. بازیکنان جوان ایران که در حمله و دریافت اول سراسیمه عمل می‌کردند چند امتیاز دیگر از دست دادند تا لهستان ۱۱ بر  ۵ پیش بیفتد.    با رسیدن به اواسط ست اول شاگردان هنین با تکیه بر سرویس‌ها پرقدرت فاصله را بیشتر هم کردند و باوجود امتیاز سروریس دیدنی کریمی دو تیم در امتیاز ۱۶ بر ۸ گام به زمان دوم استراحت فنی گذاشتند. در امتیاز ۲۰ بر ۱۲ معروف و غفور جایگزین سعادت و کریمی شدند و سرویس‌ها دیدنی اسفندیار از سوی دیگر باعث شدند ایران سه امتیاز بگیرد تا نیتجه ۲۰ بر ۱۵ شود. با رسیدن به اواخر ست بازیکنان ایران اختلاف را به دو امتیاز کاهش دادند تا بازی ۲۲ بر ۲۰ شود، اما در نهایت لهستان این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ برد تا یک بر صفر پیش بیفتد.     ست دوم: ۲۵ بر ۲۰ به سود لهستان    برخلاف ست اول بازیکنان ایران بازی را پرانگیزه آغاز کردند و در حالی که بازی پایاپای پیش می‌رفت با سرویس پرقدرت جواد کریمی دریافت لهستان به مشکل افتاد تا سعادت با زدن آبشارش به یک سوم زمین لهستان، ایران را ۶ بر ۵ پیش انداخت. شاگردان هنین در ادامه اختلاف را جبران کردند تا دو تیم در نتیجه ۸ بر ۷ به سود لهستان وارد زمان نخست استراحت فنی شوند. درحالی که بازی نزدیک دنبال می‌شد لهستانی‌ها بازهم سرویس‌ها ریسکی کار را سخت کردند و ۱۱ بر ۸ پیش افتادند تا آلکنو زمان استراحت بگیرد. باسرویس هدفدار مجرد، مهاجم لهستان در شرایطی سخت توپ را به تور زد و در ادامه آبشار بعدی این تیم هم به بیرون رفت تا هنین در نتیجه برابر ۱۴ وقت استراحت بگیرد.   ورود معروف و غفور جواب داد و بازی در عدد شانزده به تساوی رسید. در لحظات پایانی باز هم لهستانی‌ها با سرویس‌های پرقدرت دو امتیاز دیگر گرفتند تا آلکنو در امتیاز ۲۲ بر ۲۰ زمان استراحت بگیرد. با ورود به زمین لهستان برتری خود را بیشتر هم کرد تا این تیم ست دوم را هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود خود تمام کند     بیشتر بخوانید: یوزها حریف خروس‌ها نشدند/ تداوم نوار شکست‌های ایران با باخت مقابل فرانسه + عکس

ادامه دارد …

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دو تیم سرویس ها ۲۵ بر ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۱ - ۱ ازبکستان/ گزارش زنده

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ در تایلند از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران به مصاف ازبکستان رفت.

ترکیب تیم ملی فوتسال ایران:

مسعود محمدی، محمد حسین درخشانی، سالار آقاپور، مهدی کریمی، بهروز عظیمی

ترکیب تیم ملی فوتسال ازبکستان:

ابوس المورودو، روپیف اختیور، خمرویف ایلخمجون، نیشونوف خسن الدین،   تولکینوف البک

 در دقیقه ۴ در حالی که سالار آقاپور با یک توپ‌ربایی در شرایط دو به تک با دروازه‌بان ازبکستان قرار گرفت و قصد پاس دادن به سعید احمدعباسی را داشت، بین راه بازیکن ازبکستان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود ایران شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در دقیقه ۷ جورائف بازیکن تیم ملی ازبکستان از روی ضربه ایستگاهی و در فاصله شانزده متری دروازه باقر محمدی را باز کرد و بازی به تساوی کشید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • ایران ۱ - ۱ ازبکستان/ گزارش زنده
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • گزارش زنده: ایران 0 - 0 ازبکستان
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده