Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا چمن در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وضعیت نارنجی شهرستان‌های شاهرود و میامی و با بیان اینکه رعایت تمام پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی کماکان الزامی و جدی است، ابراز کرد: یکی از راه‌های کاهش شیوع ویروس همراهی مردم با همین مسائل بهداشتی است که بتوانیم شرایط ویروس را تثبیت و کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای روز چهارشنبه ۳۴ بیمار کرونایی در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری شدند، تاکید کرد: این روند نشان می‌دهد که ما همچنان ورودی‌های متعددی از بیماران درگیر با ویروس کرونا در بیمارستان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه استفاده از ماسک، شستشوی مداوم دست‌ها، دوری از تجمعات، پرهیز از سفر و… در زمره اقداماتی است که مردم می‌بایست در طول درگیری ما با کرونا انجام دهند، بیان داشت: امیدواریم بتوانیم به زودی شاهد تثبیت شرایط باشیم به خصوص اینکه بعد از وقفه‌ای، مجدداً واکسیناسیون آغاز شده است.

چمن با بیان اینکه تا ۲۴ ساعت پیش از چهارشنبه ۲۱ هزار و ۱۸۴ نفر در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی شاهرود واکسینه شده‌اند، تاکید کرد: در صورت وجود واکسن ما روند واکسیناسیون را به خوبی برنامه‌ریزی و تسریع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۳۴۴ تن از جمعیت سنی بالای ۷۰ سال دانشگاه علوم پزشکی شاهرود واکسینه شده‌اند، گفت: روند واکسیناسیون سالمندان در شاهرود و میامی تداوم دارد اما از مردم می‌خواهیم تا با صبر، با ما همراهی داشته باشند چرا که ما امادگی تزریق تمام واکسن‌ها را داریم اما چرخه توزیع واکسن به سطح ملی ارتباط دارد و تأمین آن در دست ما نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه سه هزار دوز واکسن جدید به این دانشگاه تحویل داده شده است، افزود: سالمندانی که دور دوم واکسن خود را دریافت نکرده و همچنین اقشار و گروه‌های اولویت دار جامعه هدف این سه هزار واکسن هستند.

کد خبر 5242326

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا چمن ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شاهرود میامی انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا شورای شهر عکس استانها کرمانشاه انتخابات سیدابراهیم رئیسی انتخابات شورای شهر و روستا گرگان نتایج شمارش آرا رای گیری بوشهر ایلام دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر مرکز فرآوری پیوند و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:با رضایت خانواده‌ها و تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، ۶ پیوند اعضا امسال انجام شده است.

دکتر شریعتی افزود: در چهار روز گذشته نیز با تلاش تیم پیوند اعضا و رضایت خانواده‌ها، چهار پیوند عضو در  خوزستان انجام شده است که یک اقدام بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: امروز نیز اعضای یک خانم ۵۰ ساله اهل باغملک با رضایت خانواده، کبد این مرحومه در بیمارستان گلستان به یک بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد