Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، علی محمدیان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه سقز اظهار داشت: در راستای تکمیل و راه‌اندازی فرودگاه، جاده جایگزین سقز به سمت مریوان به طول سه کیلومتر و با هزینه‌ای بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال زیر بار ترافیک رفت.

او با بیان اینکه جاده قبلی مسیر سقز - مریوان در مسیر باند پروازی فرودگاه بود، افزود: تردد در جاده جایگزین از امروز آغاز شده است و مسیر قبلی برای تکمیل و راه اندازی فرودگاه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیان به آخرین وضعیت فرودگاه سقز نیز اشاره کرد و گفت: خدمات چهارگانه (آب، برق، گاز و تلفن) تحویل شرکت فرودگاه‌ها شده است و پیمانکار باید در روند عملیات خود تسریع کنند.

او اضافه کرد: با قطع دسترسی جاده قدیمی، پیمانکار می‌تواند آسفالت باند را تکمیل کند، همچنین پایانه فرودگاه و دیوارکشی محوطه، مراحل پایانی خود را طی می‌کند و نیز پیمانکار محوطه‌سازی و باقیمانده ابنیه نیز امروز تعیین تکلیف می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه سقز تاکید کرد: همه پیمانکاران با جدیت و همچنین پیگیری‌های مداوم استانداری و فرمانداری ویژه سقز، نوید بهره برداری از فرودگاه سقز را می‌دهد.

فرودگاه سقز در سال ۱۳۹۵ به عنوان یک پروژه خاتمه یافته خارج از دستور قرار گرفته بود که به همت استاندار کردستان و مسوولان وقت، دوبار به طرح اعتبار تزریق شد و هم اکنون با تامین اعتبارات لازم، دارای پیشرفت فیزیکی مناسبی است و پیمانکاران زیادی برای اتمام این طرح فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه های عمرانی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد

با منتفی شدن حضور هندی‌ها به عنوان مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،‌ یمن به عنوان مهمان ویژه در این رویداد حاضر خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ پس از انتشار خبر خبرگزاری تسنیم مبنی بر احتمال منتفی شدن حضوری هندی‌ها در نمایشگاه کتاب تهران،‌ علی رمضانی قائم‌مقام نمایشگاه کتاب تهران در توئیتی نوشت: علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات «وعده صادق» و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،‌ حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • حج را نمی‌توان با اعمال دیگر جایگزین کرد
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه