Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهاب خوش‌خوی مدیر مرکز رشد کشاورزی پارک علم و فناوری کرمانشاه و عضو کمیته علمی رویداد نخود گفت : این رویداد، ۲۳ تیر ماه، با همکاری دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه، سازمان جهاد کشاورزی، پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه و شورای ملی نخود برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از برگزاری این رویداد در سه محور اصلی تولید، صنایع تبدیلی و زنجیره تامین نخود خبر داد و گفت : تلاش این است که ایده‌های نوآورانه در زمینه نخود در این سه محور شناسایی شود.

خوش خوی افزود: قطعاً شناسایی افراد صاحب ایده در حوزه نخود و کمک به تجاری سازی ایده‌های آن‌ها باعث افزایش بهره وری و عملکرد کیفی و کمی این محصول و تکمیل زنجیره ارزش این محصول در سطح استان و کشور خواهد شد.

خوش‌خوی آخرین مهلت شرکت در این رویداد را ۱۰ تیرماه اعلام کرد و افزود: متقاضیان حداکثر تا این تاریخ مباید با مراجعه به پورتال دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه به آدرس https://km.uast.ac.ir/fa/form/۲۷۲/startup مشخصات خود را ثبت کنند.

او ادامه داد: افراد باید ایده‌های خود را برای ارزیابی به پورتال دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه به آدرس مذکور ارسال کنند.

او از استان کرمانشاه به عنوان یکی از استان‌های مطرح و شاخص در خصوص کشت نخود یاد کرد و افزود: کیفیت محصول نخود مزارع استان به حدی است که در بازار‌های خارجی هم شناخته شده است، لذا شناخت صاحبان ایده و ارائه ایده‌های نوآورانه با قابلیت تجاری سازی در خصوص این محصول در استان بسیار دارای اهمیت است.

خوش‌خوی با قدردانی از برگزارکنندگان و حامیان این رویداد و تقدیر از همکاری دستگاه‌های فعال در حوزه نخود، از تمامی کارشناسان و متخصصان و صاحبان ایده، کشاورزان پیشرو و دانشجویان و دانش آموختگان حوزه کشاروزی برای شرکت در این رویداد دعوت کرد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارک علم و فناوری پارک فناوری جهاد کشاورزی جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه خوش خوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران

رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» با حضور بیش از هزار شرکت‌کننده در تهران، رشت و بندر ماهشهر برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، "هم‌مسیر اوتیسم" یک مسابقه دوی نمادین با هدف آگاهی‌بخشی اوتیسم است، گروه‌های مختلف جامعه مسافتی را با بزرگسالان اوتیسم هم‌قدم شده و متعهد می‌شوند اوتیسم را به جامعه معرفی کنند.

اولین رویداد "هم‌مسیر اوتیسم" اردیبهشت ماه در تهران توسط انجمن اوتیسم ایران شکل گرفت و امسال هم‌زمان در سه شهر و با مشارکت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران گفت: آگاهی‌بخشی برای اوتیسم ضروری است، خانواده‌های اوتیسم در جامعه‌ای آگاه می‌توانند از انزوا خارج شده و فعالیت‌های عادی یک زندگی را انجام دهند.

صالح غفاری افزود: بزرگسالان اوتیسم دغدغه‌های زیادی دارند که نه درک می‌شود و نه شنیده می‌شود. ظاهرشان عادی است، اما دنیا را طور دیگری می‌بینند و لمس می‌کنند. علی‌رغم توانمندی‌هایی که دارند شغل مناسبی نداشته و اکثرا در بازه بیست تا چهل سالگی نیز در کنار خانواده هستند و به استقلال نمی‌رسند. اگر جامعه‌ای آگاه و کسب‌وکارهای دوستدار اتیسم داشته باشیم، شرایط برای حضور این عزیزان فراهم می‌شود.

"هم‌مسیر اوتیسم" هر سال هم‌زمان با ماه جهانی آگاهی‌بخشی اوتیسم برگزار شده و گروه‌های مختلف می‌توانند با بزرگسالان اوتیسم و خانواده‌هایشان هم قدم شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • گلایه از وضعیت شتاب‌دهی در حوزه زیست فناوری/اخذمجوزها محصول را منقضی می‌کند
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • ماجرای لغو کنسرت‌ها در تهران چیست؟
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • «ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه