Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@23:58:17 GMT

کشف و ضبط ۱۳ دستگاه ماینر در پلدختر

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۸۲۲۱

کشف و ضبط ۱۳ دستگاه ماینر در پلدختر

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، فرمانده انتظامی پلدختر گفت: ۱۳ دستگاه ماینر تولید ارز دیجیتال دراین شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ علی امانی  اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیر مجاز افرادی در سه نقطه مختلف شهر پلدختر از ارز دیجیتال کلانتری مرکزی این شهر وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نیروی انتظامی با هماهنگی مقام قضایی پس از بازرسی از محل‌های مورد نظر این تعداد دستگاه ماینر غیر مجاز را کشف و ضبط کرد.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: ارزش ریالی دستگاه‌های مکشوفه قاچاق و غیر مجاز توسط کارشناسان مربوطه پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

امانی افزود: نیروی انتظامی برابر تبصره ۴ ماده ۱۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا‌های اساسی که در سایت سیستم جامع انبار‌ها ثبت نشوند قاچاق محسوب و با قاچاقچیان این اقلام برخورد قانونی دارد.

او از شهروندان خواست با توجه به این که بیت کوین یکی از رایج‌ترین ارز‌های دیجیتال است که به صورت قاچاق در فضای مجازی برای استفاده غیر قانونی از برق یارانه‌ای به صورت کلان خرید و فروش می‌شود بنابر این شهروندان هر گونه مشاهده مواردی از این قبیل را به پلیس ۱۱۰اطلاع دهند.

پول مجازی (بیت کوین) پیش از این با استفاده از رایانه‌های خانگی تولید می‌شد، اما در سال‌های اخیر دستگاه‌هایی مخصوص تولید این پول مجازی (ماینر) ساخته شده است که واردات و استفاده از آن‌ها در ایران غیر مجاز است.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق کالا غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با اقدامات میدانی خود از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف مقادیری شربت و هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091004

دیگر خبرها

  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر