Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتمین جلسه سه شنبه ها با جوانان با حضور حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان ، مهدی قناد معاون امور جوانان ، فاطمه شکوهیان رئیس گروه مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان ، دبیران تشکل های جوانان و تعدادی از جوانان شهر شوسف از شهرستان نهبندان برگزار شد .

به گزارش برنا خراسان جنوبی، حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان استان در این جلسه ضمن اشاره به حضور غرورآفرین ملت حماسه‌ ساز ایران اسلامی در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ گفت : این انتخابات برگ زرینی دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود و جوانان عزیز و به خصوص رای اولی ها همیشه درصحنه که با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشته و با عزم راسخ خود عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بی‌شک این عمل دینی، سیاسی، انقلابی و با بصیرت و حضور پرشور شما اجری عظیم خواهد داشت گفت : نقش آموزش در ارتقای دانش و مهارت جوانان و مسئولیت پذیری اجتماعی بسیار موثر است .

در ادامه جلسه مهدی قناد معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان به عملکرد این معاونت در سال 99 و برگزاری کارگاه های مصوب وزارت در شرایط محدودیت های کرونا و تایید آن از سوی وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت : با توجه به این که تعدادی از استان ها همواره در گیر سهمیه سال گذشته هستند به لطف خدا در سال 1400 تعداد سهمیه استان که نشان از دقت نظر و همراهی تشکل های جوانان دارد ، این سهمیه دو برابر شده است .

وی با اظهار امیدواری گفت : با رعایت مواردی چون اهتمام برگزاری کارگاه ها در مناسبت های تقویمی و عناوین کارگاه ها شاهد رشد تعالی سازمان های مردم نهاد و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خواهیم بود. در ادامه، همچنین نخستین جلسه توجیهی آموزشی دبیران تشکل های جوانان در راستای برگزاری دوره های توانمند سازی اعضای سازمان های مردم نهاد جوانان با همکاری حوزه مشارکت های اجتماعی و معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان برگزار و فاطمه شکوهیان رئیس گروه مشارکت های اجتماعی جوانان ضمن اشاره به جایگاه سازمان های مردم نهاد و اعضای فعال جوان در این تشکل ها در جامعه اظهار امیدواری کرد و گفت : با برگزاری مناسب این کارگاه ها ارتقاء کیفی سطح مهارت، دانش و نگرش اعضای جوان سمن ها را در ایفای وظایف خود و کامیابی این تشکل ها را به دنبال خواهد داشت. وی با اشاره به مسئولیت خطیر دبیران تشکل های جوانان به عنوان مجریان کارگاه های توانمند سازی جوانان گفت: روشن است که تأثیرات آموزش، تنها محدود به داخل تشکل های جوانان نمی‌شود و بازتاب آن را می‌توان هم در درون وهم در بیرون سمن ها مشاهده نمود و حتی در مواقعی از ظرفیت برگزاری کارگاه های توانمند سازی در جهت شناساندن اهداف و قابلیت های  تشکل های جوانان به سایر دستگاه های اجرایی و تغییر نگرش آنها و ایجاد ارتباط موثر بهره مند شد.

گفتنی است : در جلسه توجیهی، شیوه عملیاتی و اجرایی برگزاری کارگاه ها و ارائه مستندات مالی و ثبت کارگاه در سامانه مشارکت های اجتماعی وزارت به صورت عملی برای حاظرین تشریح شد. لازم به ذکر است تعداد 10 کارگاه آموزشی دانش افزایی و ارتقاء مهارت اعضای سازمان های مردم نهاد جوانان  برای خراسان جنوبی از سوی وزارت ورزش و جوانان هدف گذاری شده است. در پایان ، تعدادی از جوانان شهر شوسف شهرستان نهبندان به بیان دغدغه ها و مشکلات پیرامون جوانان پرداختند و مطالبات خود را مطرح کردند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مدیر کل ورزش و جوانان ایران انتخابات انقلاب اسلامی استقلال ایران اسلامی معاون اداره کل ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان رشد انقلاب اداره کل ورزش جامعه دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی وزارت ورزش مشکلات سه شنبه با جوانان سازمان های مردم نهاد مشارکت های اجتماعی برگزاری کارگاه ها کل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده در ۲ روز با هدف کسب مهارت و افزایش توان علمی دانشجویان با همت انجمن علمی مدیریت، معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد بابل و همکاری سازمان بورس کشور و کارگزاری آگاه، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل، برگزار شد.

اساتید این حوزه، سرفصل‌هایی همچون مفاهیم اولیه سرمایه‌گذاری، آشنایی با انواع روش‌های سرمایه‌گذاری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، مفاهیم پایه در تحلیل تکنیکال و بنیادی و آشنایی با سایت کدال و تی‌اس‌ای را تدریس کردند.

خلیل قنبری، دبیر انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد واحد بابل ضمن اعلام مثبت بودن برگزاری دوره، گفت: براساس نظرسنجی انجام شده از شرکت‌کنندکان، نشان از آن دارد که مورد استقبال دانشجویان واقع شده و تقاضای ادامه برگزاری دوره‌های بیشتر را دارند.

وی ادامه داد: از اعضای انجمن برای هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری دوره‌ها، قدردانی می‌کنم و از ریاست واحد، معاونت، اساتید، مسئولین مربوطه، سازمان بورس کشور و کارگزاری آگاه، کمال تشکر را در حمایت و برگزاری این دوره‌ها را دارم.

قنبری خاطرنشان کرد: استقبال شرکت‌کنندگان از برگزاری دوره، سبب ایجاد انگیزه بیشتر بین اعضای انجمن در انجام برنامه‌های مرتبط شد و امیدوارم بتوانیم، هر چه بیشتر در ارتقا علمی دانشجویان با بهره‌گیری از اساتید و مسئولین، گام برداریم.

خبرنگار: ساراسادات حسینی

انتهای پیام/

کد خبر: 1229186 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز بورس

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان