Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی علی دادی مسئول مکانیزاسیون جهاد کشاورزی شهرستان کازرون با بیان اینکه در سه ماهه اول امسال بیش از ۴ میلیون لیتر سوخت نفت گاز بین بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان کازرون توزیع شده است، اظهار کرد: از این مقدار سوخت توزیع شده ۳ میلیون و ۳۸۵ هزار لیتر جهت مصرف ماشین آلات کشاورزی، ۷۵۰ هزار لیتر برای آبیاری با موتور پمپ، ۱۱ هزار لیتر در گلخانه ها، ۱۲ هزار لیتر در واحد‌های پرورش مرغ گوشتی و ۷ هزار ۵۰۰ لیتر در بخش صنایع تبدیلی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: تأمین و توزیع سوخت بخش کشاورزی یکی از مهم‌ترین هدف‌های جهاد کشاورزی کازرون است که با برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به نحو مطلوبی صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به الکترونیکی شدن توزیع گازوئیل بخش کشاورزی افزود: کار بررسی و تحویل سوخت به واحد‌های تولیدی و مالکان ادوات کشاورزی با مراجعه و ثبت نام در سایت تجارت آسان (سامانه سدف) به نشانی (newtejaratasan.niopdc.ir) انجام می‌شود.

مسئول مکانیزاسیون جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: در حال حاضر سوخت سهمیه‌ای بخش کشاورزی به قیمت هر لیتر ۳ هزار و ۵۰۰ ریال توسط ۹ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در سطح این شهرستان توزیع می‌شود.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بخش کشاورزی توزیع سوخت شهرستان کازرون بخش کشاورزی هزار لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان

سردار مهدی حاجیان شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه این شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان کرد.

سردار حاجیان بیان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت و افراد قاچاقچی از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه طی سال جاری است.

کد خبر 6097228

دیگر خبرها

  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • سیل و تگرگ، جان مزارع کازرون را گرفت + تصاویر
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران