Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امیدواریم که وزارت بهداشت و درمان به سیستان و بلوچستان توجه جدی داشته باشد و گله داریم چون امکانات و تجهیزات بویژه نیروی انسانی عقب هستیم که باید بیشتر توجه شود و همچنین از جهت تخت بیمارستانی استان از همه کشور عقب‌تر است و اینها عواملی بوده که اگر روند افزایش بیماری کرونا ادامه یابد برای مردم استان چالش ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمدعلی موهبتی در نشست استانی کرونا افزود: اگر رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در استان به صورت فعلی باشد قطعا آسیب فراوان و شرایط ویروس کرونا بسیار خطرناک خواهد شد.

وی اظهارکرد:از مدت‌ها قبل پیش‌بینی می‌شد که شرایط و وضعیت پیک سوم کرونای سیستان و بلوچستان با پیک پنجم کشور همراه است و وضعیت این استان را به سمت هشدار ببرد چون هم اعتقادات، انتخابات و امتحانات سه مقوله‌ای بود که به ایجاد و  پیش‌بینی این وضع کمک می‌کرد.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان برگزاری نمازهای جماعت و مباحث رفت‌وآمدهای ایام عید فطر، امتحانات و برگزاری انتخابات شیوع کرونا پیش‌بینی می‌شد که متاسفانه در این موارد تذکرات برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام نشد افزود: همه‌ی مردم و دست‌اندرکاران اهتمام جدی در رعایت پروتکل‌ها، تعطیلی بازار و مراکز جمعیتی بویژه مساجد و تالارهای عروسی داشته باشند و تمام اجتماعات در سطح سیستان و بلوچستان باید با رعایت تمامی این پروتکل‌ها باشد و فرمانداران و مردم به این موضوع توجه کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مجموعه فوتی‌های کرونایی ما در این مدت افزایش یافته و چند روزی است که این عدد بالای ۱۰ نفر است و انتظار همراهی و همکاری داریم.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها باید به اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی توسعه دهند و دستگاه‌های دست‌اندرکار نیز به کمک دانشگاه‌های علوم پزشکی بیایند تا بتوانیم کرونا را در سیستان و بلوچستان شکست دهیم.

موهبتی بیان کرد: امیدواریم که وزارت بهداشت و درمان به سیستان و بلوچستان توجه جدی داشته باشد و گله داریم چون امکانات و تجهیزات بویژه نیروی انسانی عقب هستیم که باید بیشتر توجه شود و همچنین از جهت تخت بیمارستانی استان از همه کشور عقب‌تر است و اینها عواملی بوده که اگر روند بیماری کرونا ادامه یابد برای مردم استان چالش ایجاد می‌کند.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی و همکاری مردم و مسوولان این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم و بار دیگر می‌گوییم که هر کجا که پروتکل‌ها بهداشتی رعایت نشوند دانشگاه‌های علوم پزشکی مکلف و موظف‌اند که شکایت را تنظیم و نامه به حوزه قضایی بزنند و دادستان و حوزه قضایی استان پای کار هستند و حکم پلمب این مکان‌ها را صادر خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت بهداشت کرونا در سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان

 عمره گزاران استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد