Web Analytics Made Easy - Statcounter

فینیکس سانز در دومین بازی هم پیروز شد.

فینیکس سانز بار دیگر موفق به شکست کلیپرز شد.

به گزارش طرفداری، در چارچوب رقابت های پلی آف NBA و در دومین بازی فینال کنفرانس غرب، تیم های فینیکس سانز و لس آنجلس کلیپرز به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با حساب 104-103 به سود سانز پایان یافت. با این برد، سانز موفق به کسب دومین پیروزی اش شد و اکنون سری 2-0 به سود این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقات زیاد و عجیبی را در این بازی شاهد بودیم، در حالی که نتیجه 103-102 به سود کلیپرز بود، در هشت ثانیه مانده به پایان بازی، پال جرج دو پرتاب آزاد مهم خود را از دست داد و با این اشتباه عجیب خود به حریف اجازه برگشتن به بازی را داد. در پایان بازی نیز در حالی که فقط 0,9 ثانیه زمان مانده بود، پاس الیوپی به دی آندره ایتن رسید و این بازیکن توپ را وارد سبد حریف کرد و همین اتفاق عامل پیروزی سانز بود.

در این بازی برای تیم فینیکس، کامرون پین با 29 امتیاز و دی آندره ایتن با 24 امتیاز و 14 ریباند نقش پررنگی در پیروزی تیم شان داشتند. در تیم کلیپرز نیز جرج 26 امتیاز آورد اما نتوانست باعث پیروزی تیمش شود. گفتنی است، در این بازی کریس پال و کوای لنارد همچنان غایبان دو تیم بودند.

بازی بعد میان دو تیم بامداد جمعه چهارم تیرماه به میزبانی کلیپرز برگزار خواهد شد.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس برترین های قرن با امیر حاج رضایی: نویدکیا و جباری تنها پلی میکرهایی بودند که بعد از انقلاب دیدم؛ قلیچ خانی بهترین است حسین شمس در طرفداری: بهروز وثوقی اسطوره ما بود، امیدوارم او هم به ایران برگردد فدراسیون به وزیر ورزش اطمینان داد کارلوس کی روش به تیم ملی برنمی گردد اطمینان بارسلونا از تمدید قرارداد لیونل مسی عملکرد اسکاتلند در تورنمنت های بزرگ؛ 11 حضور در جام جهانی و یورو، 11 حذف در دور گروهی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فینیکس سانز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی

نوشاد عالمیان با پیروزی قاطع ۳ بر صفر در مصاف با نماینده اتریش، گام به مرحله سوم مقدماتی گرند اسمش عربستان گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقات تنیس روی‌میز اسمش عربستان روزهای ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت به میزبانی جده در جریان است و ایران با ۲ نماینده در بخش مردان در این پیکارها حضور دارد.

امروز (پنجشنبه) نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ ۶۸ دنیا در دومین دیدار خود در مرحله حذفی به مصاف آندریاس لونکو با رتبه‌بندی ۸۸ جهان از اتریش رفت و در پایان توانست در سه گیم متوالی حریف خود را شکست دهد و به مرحله سوم مقدماتی راه پیدا کند.

عالمیان در گیم نخست در یک بازی نزدیک با حساب ۱۲ بر ۱۰ به برتری دست یافت، پینگ‌پنگ باز ایران در گیم دوم ۱۱ بر ۳ قدرت خود را به حریف دیکته کرد و در گیم سوم با حساب ۱۱ بر ۲ مقتدرانه بازی را به نفع خود تمام کرد تا در مجموع با حساب ۳ بر صفر پیروز این میدان باشد.

عالمیان جهت راه‌یابی به جدول اصلی مسابقات می‌بایست با برنده دیدار محمد البیالی دارنده رنکینگ ۶۲ دنیا از مصر و متئو موتی با رده‌بندی ۱۴۷ جهان روبرو شود.

کد خبر 750136

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | ما بازی هفتم می‌خواهیم!
  • فوری؛ داروین هم از لس آنجلس لیکرز اخراج شد
  • جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم