Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- با عزم جهادی مسئولان بنیاد مسکن پیشرفت فیزیکی پروژه ساخت ۳ هزار واحد مسکن محرومان استان همدان بیش از ۹۰ درصد بوده است و این یعنی پایان چشم انتظاری ۳ هزار خانواده محروم همدانی برای خانه‌دار شدن. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، شهریورماه سال گذشته بود که محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور به همدان سفر کرد تا پروژه احداث دو  هزار واحد مسکن محرومان در استان همدان را کلنگ‌زنی کند پروژه‌ای که در نوع خود کم نظیر بود و می‌توانست تحولی بزرگ در همدان و رفع محرومیت رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این سفر بود که با تلاش مسئولان بنیاد مسکن انقلاب  اسلامی استان همدان این سهمیه به سه هزار واحد افزایش یافت و حالا خبر رسیده با عزمی جهادی، پیشرفت فیزیکی این پروژه بیش از 90 درصد رسیده و این یعنی پایان چشم انتظاری 3 هزار خانواده محروم همدانی برای خانه دار شدن.

حسن ظفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با تشریح ابعاد این پروژه اظهار داشت: از سه هزار واحد تعریف شده برای مسکن محرومان در استان همدان 2 هزار و 960 واحد موفق به اخذ پروانه ساختمانی شده و 2 هزار و 946 نفر متقاضی نیز برای عقد قرارداد به سیسم بانکی معرفی شده‌اند.

وی بیان کرد: 2 هزار و 886 متقاضی موفق به عقد قرارداد با سیستم بانکی شده و بیش از 2 هزار و 804 واحد نیز مرحله اجرای فنداسیون را سپری کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان افزود: 2 هزار و 609 واحد موفق به اجرای سقف شده  و 2 هزار و 618 واحد نیز عملیات سفت کاری را به پایان رسانده‌اند.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه بیش از 2 هزار و 98 واحد آماده بهره‌برداری است عنوان کرد: با توجه به اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه بیش از 90 درصد است امید داریم نیمه اول سال  1400 پروژه را به طور کامل به بهره‌برداری برسانیم.

ظفری ادامه داد: این پروژه با همکاری مردم محقق شده و برای اجرای آن تاکنون 3 هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که شامل تسهیلات بانکی، کمک‌های بلاعوض و آورده خود مردم می‌شود.

وی مطرح کرد: مجموع اعتبارات پیش‌بینی شده شامل تسهیلات بانکی، کمک‌های بلاعوض و آورده خود مردم برای این پروژه 500 میلیارد تومان تخمین زده شده است.

2000 مسکن محرومان در شهرستان "تیران" و "کرون" استان اصفهان افتتاح شد125واحد مسکن محرومان در قزوین ساخته می‌شودپرداخت 54.4 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای مسکن محرومان استان بوشهر مصوب شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه ساخت مسکن محرومان در بودجه 1400 دارای ردیف مالی مشخص شده است و این یعنی این پروژه ادامه خواهد یافت گفت: پس از پایان این پروژه در نظر داریم سهمیه احداث هزار واحد مسکن محرومان را برای استان همدان در سال 1400 اخذ کنیم.

پروژه ساخت مسکن محرومان / در حال بازسازی

انتهای پیام/742/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد واحد مسکن محرومان مسکن محرومان استان همدان بنیاد مسکن هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر پنج شنبه در بازدید روند احداث پروژه‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان ضمن بیان اینکه با حضور رئیس جمهور یک هزار و ۱۵۷ قطعه زمین رایگان در اختیار افراد واجد شرایط استان قرار گرفت، ابراز داشت: طرح نهضت ملی مسکن در دیگر شهرهای استان سمنان نیز در دست پیگیری است.

وی ضمن بیان اینکه تعداد ۷۴۰ واحد مسکونی خودساز و انبوه سازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای شهر سمنان در حال اجرا است، افزود: این طرح با پیشرفت ۶۵ درصدی همراه است.

استاندار سمنان سرعت انجام پروژه‌های مسکن سازی را مطلوب خواند و ابراز داشت: طرح نهضت ملی مسکن برای شهرک روزیه سمنان یکی از پروژه‌هایی که کار اجرایی آن با کیفیت و سرعت پیش می‌رود.

هاشمی ضمن بیان اینکه برای این شهرک خدمات برق و آب به صورت کامل در اختیار متقاضیان قرار گرفت، در ادامه تصریح کرد: گازرسانی توسط پیمانکار از ورودی در حال انجام است.

وی افزود: سایت ۲۰۵ هکتاری کمربندی سمنان نیز با اولویت تخصیص زمین برای جوانی جمعیت و افراد واجد شرایط در دستور کار اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان، بالغ بر ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

کد خبر 6095087

دیگر خبرها

  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی
  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان