Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@16:45:11 GMT

چینی‌ها نگران جنوب؛ توقف پروازها از شنزن به پکن

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۳۱۳۸۷

چینی‌ها نگران جنوب؛ توقف پروازها از شنزن به پکن

آغاز دوباره شیوع کرونا در جنوب چین باعث توقف پروازهای شنزن به پایتخت این کشور شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، پروازهای مستقیم از شنزن به پکن به دلیل ادامه شیوع کرونا در جنوب چین تا دستکم اول جولای به تعویق افتاده است.

توقف پروازهای ورودی به پکن درحالی انجام شده که پایتخت خود را برای جشن های تاسیس حزب کمونیست چین آماده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوانگدونگ به عنوان پرجمعیت ترین استان چین با دراختیار داشتن 170 مورد تایید شده بین 21 می تا 21 ژوئن مشغول نبرد با کرونا است.

از بین این موارد 8 مورد مربوط به شنزن است درحالیکه 146 مورد گزارش شده در گوانژو ثبت شده است.

شیوع کرونا در جنوب چین باعث اختلال در بنادری شده که برای تجارت جهانی نقشی کلیدی را ایفا می کنند. شیوع دوباره کووید در این منطقه از چین می تواند تاخیر چندین ماهه در ارسال کالاهایی را به همراه داشته باشد که کمبود آنها در جریان فصل خرید می تواند باعث افزایش قیمت آنها شود.

اختلال در روند ارسال کالاها از ماه گذشته و زمانی آغاز شد که مقامات در گواندگدونگ در جنوب چین که چندین بندر بزرگ کانتینری دنیا در آن حضور دارد به دلیل شیوع کرونا مجبور به لغو پروازها، تعطیلی بسیاری از مراکز و به تعویق انداختن تجارت در بنادر شدند تا بتوانند بار دیگر مانع از شیوع کرونا شوند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار چین ویروس کرونا ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد اخبار چین ویروس کرونا جنوب چین شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • انتقال شرکت‌های مهم چینی به مالزی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اعزام هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد