Web Analytics Made Easy - Statcounter

طراح و موشن گرافیک جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت دارای نظم و روحیه همکاری به صورت تیمی تجربه کاری حداقل بالای 3 سال خوش برخورد و آراسته مسلط به نرم افزارهای طراحی گرافیک: In design, Illustrator, After Effect,Photoshop,premiere آشنا به نرم افزارهای power point ,word ,excel تسلط به طراحی، چاپ و بسته بندی مهارت در طراحی بنرهای دیجیتالی و کمپین های تبلیغاتی مسلط به کپی رایتینگ آشنا به تصویر سازی و آرت ورک تجربه کار طراحی گرافیکی کاتالوگ محصولات و بنرهای تبلیغاتی اینترنتی بر اساس سناریو تجربه تولید محتوای خلاق برای شبکه های اجتماعی و بنرهای تبلیغاتی طراحی گیف های کوتاه و بنر برای صفحات مختلف وبسایت و سوشال مدیا آشنا به اصول هویت بصری آشنایی به ادیت فیلم و افکت گذاری آشنایی به ساخت موشن گرافی آشنایی به وب دیزاین UI و UX آشنا با دیجیتال مارکتینگ آشنایی شما با ورد پرس، مقاله نویسی، عکاسی، فیلم برداری و عکاسی و مباحث مربوط به تولید محتوا یک مزیت محسوب می شود به غیر از نمونه کارهای تدوینی، آشنایی با طراحی و چاپ در زمینه عکس و پوستر تبلیغاتی الزامی است بیمه حقوق توافقی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه و نمونه کارهای خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن: 02122031519 موبایل: 09026086765 واتساپ: 09026086765 آدرس: زعفرانیه- خیابان مقدس اردبیلی خیابان ب پلاک 33 واحد دو پربیننده ترین استخدام مهندس برق و مهندس مکانیک در کنگره هنر معماران پارس در بوشهر استخدام کارشناس PLC در یک کارخانه سیمان در بوشهر استخدام سرپرست برنامه ریزی و کنترل پروژه از بوشهر جهت منطقه عسلویه و کنگان استخدام مهندس صنایع در نوآور ارتباط صنعت از البرز و قزوین استخدام کارشناس توسعه فروشگاهی در دیلی مارکت در خوزستان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فنوری آنا، در ادامه برگزاری کارگاه‌های تخصصی در موزه سیتما، کارگاه اشنایی با عکاسی در فیلم و سینما توسط امیر عابدی عکاس شناخته شده سینما برگزار می‌شود.

این کارگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۵ در سالن فردوس موزه سینما برگزار می‌شود و علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه می‌توانند  به نشنیclubmuseum.ir/workshops/۴۵ مراجعه کنند.

امیر عابدی از سال ۱۳۶۷ به صورت جدی عکاسی را در سینما آغاز کرد و تاکنون عکاسی بیش از ده‌ها فیلم بلند سینمایی، مجنوعه تلویزیونی، تیاتر و فیلم کوتاه را انجام داده است.

وی تاکنون جوایزی همچون سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم از جشنواره فیلم فجر را برای عکاسی فیلم سه زن، و تندیس زرین هشتمین جشن خانه سینما برای عکاسی فیلم مزرعه پدری را بدست اورده است. عابدی عکاسی فیلم‌هایی همچون: نسل سوخته، شب یلدا، چهارشنبه سوری، آلزایمر، یک شهروند کاملا معمولی، جاده قدیم، ساکن طبقه وسط، زندان زنان، قرمز، پرواز در نهایت، سریال مدار صفر درجه و ... را بر عهده داشته است.

به شرکت کنندگان در پایان کارگاه گواهی حضور داده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • تبریک روز جهانی طراح و گرافیک + متن و پوستر World Graphics Day
  • مبارزات آیت الله کاشانی علیه رژیم صهیونیستی + موشن گرافیک
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • (عکس) سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنرهای شهرداری تهران
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • جک تی9 جدید؛ همان طراحی آشنا با تفاوت های جزئی (+تصاویر)
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب