Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود اینکه از سال 97 تعریض جاده کهک پردیسان در لایحه بودجه قرار گرفت اما کوچکترین کار عمرانی برای چهار خطه و یا تعریض این جاده انجام نشده و حتی به بهانه این تعریض در آینده آسفالت این جاده نیز بهسازی نمی شود و این عدم بهسازی باعث تصادفات زیادی در جاده پردیسان کهک می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،وضعیت جاده پردیسان کهک در وضعیت مناسبی قرار ندارد این جاده به طوال 15 کیلومتر می باشد که سال 98 تنها 8 کیلومتر آن آسفالت شده و مابقی این جاده پر رفت و آمد در وضعیت بدی قراردارد، اهالی دلیل عدم آسفالت این جاده را دوبانده(چهار خطه) شدن آن در آینده می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تعریض محور پردیسان- کهک توسط وزارت راه و شهرسازی در لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ قرار گرفت، دوخطه بودن مسیر رفت و برگشت محور پردیسان تا روستای ورجان، عرض کم جاده، نداشتن شانه و عبور و مرور بیش از حد وسایل نقلیه سبک و سنگین به ویژه در روزهای تعطیل و پایانی هفته در این جاده 15 کیلومتری موجب افزایش آمار تصادفات جرحی و فوتی شده است.



با وجود اینکه از سال 97 تعریض جاده کهک پردیسان در لایحه بودجه قرار گرفت اما کوچکترین کار عمرانی برای چهار خطه و یا تعریض این جاده انجام نشده و حتی به بهانه این تعریض در آینده آسفالت این جاده نیز بهسازی نمی شود و این عدم بهسازی باعث تصادفات زیادی در جاده پردیسان کهک می شود

این جاده به طول ۱5 کیلومتر منطقه پردیسان قم را به بخش کهک که اخیرا تبدیل به شهرستان شده است را متصل می کند در ایام تعطیلات و پایان هفته ها این جاده شاهد ترافیک سنگین است به علت مناسب نبوده جاده حوادث زیادی از جمله واژگونی خودرو ها در این جاده رخ می دهد.
 
بخش کهک در جنوب استان قم قرار دارد و فاصله آن تا قم ۳۰ کیلومتر است.

 

 

 

 



 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان

این روز‌ها امور عشایری شهرستان آبدانان در حال اصلاح و بهسازی راه عشایری بانگنبد آبدانان است.

نوروزی مدیر امور عشایری شهرستان آبدانان گفت: بیشتر راه‌های عشایری این شهرستان به دلیل بارش‌های اوایل فروردین قطع شده و تردد مردم عشایر با شهر غیر ممکن شده، با اقدامات جهادی اداره کل امور عشایری ادوات دولتی و اجاره‌ای به کار گیری شده و بیشتر راه‌های عشایری، در حال بازگشایی است.

راه‌های عشایری استان ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر است که بالغ بر ۴۱۰ کیلومتر آن مربوط به راه‌های سخت گذر عشایر آبدانان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار در بزرگراه آزادگان | تغییرات جدید در این بزرگراه مهم