Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مسعود خواست خدایی از برنامه‌ریزی برای احیای جاده دسترسی سوخت‌گیری به بلوار و بازسازی و بهسازی آن خبر داد و افزود: ساخت مرکز سوخت‌گیری هوایی بین‌المللی پروازهای عبوری به تصویب کمیته پژوهش و تحقیقات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران رسیده و امسال محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای جابه‌جایی ترانزیت و درزبندی کردن ترمینال قدیم برای جلوگیری از هدررفت انرژی برنامه ریزی کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: سال ۹۹ ترمینال جدید فرودگاه آبادان به مساحت ۷۵۰۰ مترمربع با حضور معاون اول رئیس جمهور و مقامات کشوری و استانی تحویل موقت شد، همچنین فاز اول بهسازی ترمینال قدیم توسط مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با حضور مقام‌های استانی به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 5242732

منبع: مهر

کلیدواژه: فرودگاه آبادان شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران سوخت هواپیما قیمت دلار بانک مرکزی ایران شاخص کل بورس قیمت نفت مصرف برق بازار سهام بازار سرمایه قطع برق نهاده های دامی تولید نفت قیمت طلا انتخابات 1400 قیمت یورو ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)

شادروان سلامی با اجرای برنامه‌های تلویزیونی پرطرفداری، چون مسابقه هفته و پرواز ۵۷ از چهره‌های شناخته شده سیما در سال‌های ابتدایی دهه ۱۳۷۰ محسوب می‌شود.

به گزارش اطلاعات آنلاین، روزنامه اطلاعات ۳ اردیبهشت ۱۳۷۳ خبر درگذشت و یک روز بعد خبر خاکسپاری این مجری را منتشر کرد. خبر را بخوانید و عکس کمال‌الحق سلامی و عکسی از ارژنگ امیرفضلی و سعید آقاخانی در برنامه پرواز ۵۷ را تماشا کنید.

 

منبع: اطلاعات آنلاین

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان