Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، حسین بهرامی با اشاره به اینکه کشاورز کارت یک کارت اعتباری برای خرید نهاده‌های کشاورزی است که از طریق بانک کشاورزی در اختیار کشاورزان معرفی شده توسط جهادکشاورزی قرار می‌گیرد، افزود: پرداخت تسهیلات کشاورز کارت از نیمه دوم سال گذشته آغاز شد و در این مدت یک‌هزار و ۸۷۹ کشاورز از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی اظهار داشت: در این استان ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات کشاورز کارت جذب شده است و در قالب تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد براساس اطلاعات کشاورزان در سامانه پهنه‌بندی در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه پرداخت این تسهیلات هنوز ادامه دارد، افزود: پارسال با توجه به محدودیت‌های منابع اعتباری بیش از ۳۱۳ میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی استان به تولیدکنندگان و بهره برداران از محل منابع مختلف از جمله بند الف تبصره ۱۸، بند الف ماده ۵۲، مشاغل خانگی، خط اعتباری مکانیزاسیون  و بنیاد برکت پرداخت شد.

بهرامی افزود: بخشی از این تسهیلات در قالب کارت اعتباری ویژه خرید نهاده‌های کشاورزی از طریق کشاورز کارت و به منظور تسهیل در امر تامین نهاده‌های مورد نیاز پرداخت شده است.

به گفته وی، تسهیلات پرداخت شده در بخش کشاورزی در راستای توسعه کشت‌های متراکم گلخانه، کشت گیاهان دارویی، احداث و تجهیز کارخانه و کارگاه‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی، طرح‌های پرورش آبزیان، طرح‌های جهاد و زیربخش دام و طیور به اشخاص حقیقی و حقوقی پرداخت شده است.

وی گفت: به واسطه اجرای این طرح‌ها در سال گذشته یک‌هزار و ۹۰۰ نفر اشتغال مستقیم در بخش کشارزی استان ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۶۷ هزار بهره‌بردار با تولید سالانه ۱.۵میلیون تن انواع محصولات در استان در حوزه کشاورزی فعال است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی کشاورزی چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی کشاورزی چهارمحال وبختیاری تسهیلات بانکی کشاورزی چهارمحال وبختیاری کشاورز کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری