Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شاهین شاپوری، مدیر آب و فاضلاب محمدشهر گفت: پس از بروز مشکلاتی در تامین آب شرب محمدشهر و خارج شدن تعدادی از چاه‌ها به دلایل فنی، سرانجام بخشی از طرح‌های تامین آب در شهر به بهره برداری رسید.

 مدیر آبفای محمدشهر گفت: از اقدامات انجام شده می‌توان به حفاری چاه های عمیق با راندمان بالا برای تامین آب، اصلاح نقاط بحرانی و رفع انفصالات شبکه، پیگیری جمع آوری پمپ‌های غیر مجاز و نصب مخازن خانگی استاندارد، جمع آوری انشعابات غیر مجاز باغ ها و زمین‌های کشاورزی، تامین آب مخازن مشترکان توسط تانکر‌های آب رسانی در نقاط کم فشار و سایر اقدامات ضربتی مورد نیاز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:  به همین منظور با تلاش پرسنل آبفای محمدشهر، یک حلقه چاه عمیق برای افزایش ظرفیت تامین آب به بهره برداری رسید که علاوه بر جبران بخش عمده ای از کاهش تامین به وجود آمده، در ارائه هر چه بهتر خدمات کیفیت و کمیت خدمات نقش به سزایی ایفا می‌کند.

انتهای پیام/ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب شرب چاه آب تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌همه گرفتاری‌ها با نماز اول وقت برطرف می‌شود

یک کارشناس مذهبی با بیان اینکه نماز اول وقت شاه کلید همه مشکلات است، گفت: ‌همه گرفتاری‌ها با نماز اول وقت برطرف می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ مهدی حسن‌آبادی در ویژه برنامه شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام هیئت غریب مدینه امیرکلا که شب گذشته‌ در حسنیه اعظم امام حسن مجتبی(ع‌)برگزار شد، اظهار داشت: خداوند را شاکریم یک بار دیگر فرصتی دست داده تا زیر بیرق عزای رئیس مذهب تشیع، امام جعفر صادق (ع) جمع شده‌ایم و عرض ادب می‌کنیم.

وی ابراز کرد: در خانه‌ای که بی‌نماز باشد برکت از بین می‌رود و امام جعفر صادق (ع) در این خصوص می‌فرمایند‌ شفاعت ما به کسی که نماز را سبک بشمارد نمی‌رسد؛ هیچ گناهی بالاتر از بی‌نمازی نیست و فاصله بین ایمان و کفر ترک نماز است.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه امام حسین‌‌ (ع) ظهر عاشورا و در شرایط سخت آن روز با وجود اینکه یک یک اصحاب و یاران خود را از دست می‌دهد اما  نماز را به جماعت می‌خواند، تاکید کرد: همه گرفتاری‌ها با نماز اول وقت حل می‌شود، ‌نماز به زندگی انسان برکت می‌دهد و برکت از خانه کسی که بی‌نماز است از بین می‌رود، در واقع نماز روح زندگی است.

وی افزود: در روایات آمده است، در روز قیامت نماز انسان تجلی پیدا می‌کند  در حقیقت خداوند روزی سه بار پای صحبت‌های ما می‌نشیند و می‌گوید ای بنده حرف دلت را به من بگو‌؛ ائمه اطهار (ع‌)کورترین گره‌های زندگی را باز می‌کنند از همین رو باید در همه امور به آنان توسل کنیم.

مرثیه‌سرایی و ذکر مصیبت توسط ذاکران اهل بیت (ع‌)، سید‌رضا تحویلدار و محمد رضا ناصری از دیگر برنامه های هیئت غریب مدینه مازندران بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • ‌همه گرفتاری‌ها با نماز اول وقت برطرف می‌شود
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • کاهش حجم آب سد طالقان علت کاهش حق آبه قزوین
  • بارش‌های اخیر بخشی از کمبود بارش در بخش کشاورزی را جبران کرد
  • تاکید امام جمعه قزوین بر حل مشکل تامین آب کشاورزان
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد