Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان‌غربی گفت: نفرات اصلی پذیرفته‌شده در آزمون استخدامی در کلیه شغل محل‌ها و سهمیه‌ها برای مجموعه استانداری آذربایجان‌غربی اعلام شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، کاظم خبازی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری از اعلام نفرات اصلی پذیرفته‌شده در آزمون استخدامی در کلیه شغل محل‌ها و سهمیه‌ها برای مجموعه استانداری آذربایجان‌غربی خبر داد و اظهار داشت: نتایج نهایی افراد قبول شده در شغل محل‌های فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه امروز ۲ تیرماه ۱۴۰۰ در سایت استانداری آذربایجان‌غربی جهت اطلاعات پذیرفته‌شدگان درج می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان‌غربی ضمن تبریک به پذیرفته‌شدگان نهایی، بیان کرد: افراد معرفی شده باید برای طی مراحل قانونی در موعدهای تعیین شده به اداره امور اداری و رفاه استانداری مراجعه کنند.

خبازی تأکید کرد: ۴۴ مجوز استخدامی برای پست‌های بلاتصدی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها توسط سازمان اداری و استخدامی ارائه شده بود.

وی تصریح کرد: آزمون فوق در دی‌ماه سال ۱۳۹۹ توسط سازمان سنجش برگزار و نفرات نهایی با طی مراحل آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، مصاحبه روانشناسی و آزمون مهارت‌های هفت‌گانه icdl و کسب رتبه بالا بر اساس ضرایب تعیین شده (آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی) انتخاب و جهت ادامه فرایند استخدام به هسته گزینش معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آزمون استخدامی استخدام آذربایجان غربی آزمون استخدامی استانداری استانداری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی

دریافت 15 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تقویت سامانه بارشی موجب بارش برف بهاری به همراه تگرگ در شهرهای مهاباد، سلماس و ارومیه شده است.

کد خبر 6098170

دیگر خبرها

  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد