Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تعاون روستایی، مرتضی حنیفه‌زاده با حضور در نشست بررسی و حل مشکلات و موانع بخش کشاورزی استان اصفهان با بیان این که وزارت جهاد کشاورزی، وزارت معیشت است و ارتباط مستقیم با معیشت مردم دارد، بر توجه ویژه بر بخش کشاورزی تاکید و اظهار کرد: مردمی شدن جهاد کشاورزی تنها راه نجات این صنعت مهم از بحران‌های موجود است بنابراین باید سعی کنیم کشاورزی کشور عزتمند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: متأسفانه در پایتخت نشسته‌ایم و برای کشاورزی کل کشور تصمیم می‌گیریم و این اشتباه است.

این مقام مسئول با اشاره به این که بین ۶۰ تا ۸۰ درصد تولیدات گیاهی در اختیار بانوان است، اظهار داشت: سامانه تاک در پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی برای ثبت پیگیری شما کشاورزان و رفع موانع تولید طراحی شده است.

مجری طرح پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها در ادامه به دولت جدید و چالش زنجیره‌های ارزش در امنیت غذایی اشاره و اضافه کرد: خبرگان کشاورزی، دام و طیور و سایر بخش‌ها باید با تشکیل کمیته‌ای مطالبات و نیازهایشان را به گوش مسئولان برسانند.

مشاور وزیر جهاد در رابطه با رفع آبرسانی سیار برای بخش‌های بی‌آب افزود: سپاه و بسیج همواره در کنار بخش کشاورزی بوده و در این زمینه نیز آمادگی کامل برای رفع مشکل را دارند.

حنیفه‌زاده تصریح کرد: راه‌آهن جمهوری اسلامی آمادگی کامل را برای حمل و نقل نهاده‌ها دارد و قیمت حمل آن نیز نسبت به حمل با کامیون ارزان‌تر و به صرفه‌تر است.

وی در رابطه با صادرات مازاد دام سبک نیز گفت: در این خصوص نیز اقداماتی در حال انجام است و به زودی خبر خوشی را برای دامداران استان اصفهان در زمینه صادرات خواهیم داشت.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در خاتمه به بانک‌ها به عنوان بزرگترین موانع تولید اشاره و بیان کرد: راه‌اندازی روستا بازارها گامی بلند در جهت رسیدن به بازار کشاورزی کشور است.

کد خبر 5242935

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تعاون روستایی وزارت جهاد کشاورزی قیمت دلار بانک مرکزی ایران شاخص کل بورس قیمت نفت بازار سهام مصرف برق بازار سرمایه قطع برق نهاده های دامی قیمت طلا انتخابات 1400 تولید نفت ارز دیجیتال رمز ارز جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مهرداد فولاد از امحاء ۲۰۰ کیلو گرم گوشت منجمد فاسد شده در شهرستان آمل خبر داد.

وی افزود: طی بازدید مشترک جهاد کشاورزی و دامپزشکی از محل دپوی گوشت منجمد در یکی از سردخانه‌های این شهرستان و مشاهده ۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد شده، بلافاصله امحای آن در دستور کار قرار گرفت و با رعایت ضوابط اصولی از چرخه مصرف خارج شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل تصریح کرد: بازرسی و نظارت مستمر بر روند توزیع اقلام اساسی تنظیم بازاری توسط کارشناسان تنظیم بازار و صنایع این شهرستان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند