Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته قضایی سنای آمریکا اعلام کرد که خروج از افغانستان بدون هماهنگی با پاکستان موثر نخواهد شد و دولت بایدن نیز به تماس‌ها با اسلام‌آباد باید ادامه دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «لیندسی گراهام» رئیس کمیته قضایی سنای آمریکا گفت که «از عدم تماس جو بایدن با نخست وزیر پاکستان درباره روابط واشنگتن-اسلام‌آباد و نیز افغانستان متعجب است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراهام در توئیتی نوشت: «چگونه انتظار داریم خروج ما از افغانستان بدون هماهنگی با پاکستان موثر باشد؟ واضح است که دولت بایدن باور دارد که ما مشکلاتمان را در افغانستان پشت سر گذاشته‌ایم».

این سناتور ارشد جمهوریخواه افزود: من معتقدم که تصمیم دولت بایدن برای خروج همه نیروها و عدم تعامل با پاکستان یک فاجعه است که درحال شکل گرفتن است، این حتی بزرگتر از اشتباه در عراق است.

گراهام پیش از این نیز با انتقاد از دولت بایدن برای تصمیم به خروج کامل و بدون قید و شرط نیروها از افغانستان گفته بود: اعتماد ندارم که طالبان به دنبال منافع آمریکا باشد، ما با خروج از افغانستان سیاست بیمه‌کننده‌ای که مانع وقوع یازده سپتامبر دیگری باشد را از دست می‌دهیم.

قریشی: نزدیکی آمریکا و پاکستان به صلح در افغانستان و منطقه کمک می‌کندحکمتیار: آمریکا و پاکستان پیشنهاد در قدرت ماندن اشرف غنی را مطرح کرده بودندروند صلح افغانستان و گرم شدن روابط آمریکا و پاکستانتحلیلگر پاکستانی: بی‌اعتمادی آمریکا و پاکستان به دلیل اختلاف منافع در افغانستان است

وی همچنین با اشاره به اهمیت استراتژیک افغانستان تاکید کرده بود: این کشور سکویی بوده که می‌توانستیم از آنجا به ایران و جاهای دیگر نظارت داشته باشیم اما با خروج از خاک افغانستان ما همه این‌ها را از دست می‌دهیم، اما در قبالش چه به دست می‌آوریم؟ به این تصور می‌رسیم که جنگ حالا پایان یافته است.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان طالبان اخبار افغانستان ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد اخبار پاکستان طالبان اخبار افغانستان آمریکا و پاکستان دولت بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر

جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال روزهای جالبی را در این تیم پشت سر می‌گذارد و علاوه بر درخشش در ترکیب این تیم تمرینات پرنشاطی را هم پشت سر می‌گذارد.

او در جریان تمرینات استقلال و حتی خارج از تمرینات هم رابطه صمیمانه‌ای با فول بک‌های راست و چپ استقلال پیدا کرده و رفاقت با آنها در رویکرد آنها داخل زمین و حتی تمرینات هم تاثیر مثبت گذاشته است.

با توجه به شکل بازی استقلال که ماشاریپوف برای خلق موقعیت به سمت چپ و راست شیفت می‌شود و کارهای ترکیبی با فول‌بک‌های تکنیکی-سرعتی استقلال انجام می‌دهد، شناخت بیشتر و درک تاکتیکی و علاوه بر آن رابطه خوب آنها باعث شده تا کیفیت این تیم در فاز هجومی پیشرفت قابل توجه‌ای داشته باشد.

ابولفضل جلالی با انتشار استوری در اینستاگرام شخصی خودش از تمرینات شخصی زیر نظر مربی‌ بدنساز استقلال به همراه جلال‌الدین ماشاریپوف رونمایی کرد، البته او در تمرین امروز غایب بود و همین زمینه ساز شوخی مجازی مدافع چپ پای استقلال با هافبک ازبکستانی شده بود.

ماشاریپوف پس از تغییر پستی که در تیم استقلال پیدا کرد به شکل قابل توجهی عملکرد خودش و این تیم را بهبود بخشید و فوتبال چشم نوازی را ارائه می‌کند.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • خطر اعتراضات دانشجویی آمریکا بیخ گوش بایدن
  • سیل انتقادها به رئیس دانشگاه کلمبیا به دلیل سرکوب معترضان
  • تور منطقه‌ای «جان بس» برای رایزنی درباره افغانستان