Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری طرح پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها گفت: سامانه تاک در پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی برای ثبت پیگیری شما کشاورزان و رفع موانع تولید طراحی شده است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام  وزارت جهاد کشاورزی ، مرتضی حنیفه‌زاده با حضور در نشست بررسی و حل مشکلات و موانع بخش کشاورزی استان اصفهان گفت : مردمی شدن جهاد کشاورزی تنها راه نجات این صنعت مهم از بحران‌های موجود است بنابراین باید سعی کنیم کشاورزی کشور عزتمند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: متأسفانه در پایتخت نشسته‌ایم و برای کشاورزی کل کشور تصمیم می‌گیریم و این اشتباه است.

این مقام مسئول با اشاره به این که بین ۶۰ تا ۸۰ درصد تولیدات گیاهی دراختیار بانوان است، اظهار داشت: سامانه تاک در پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی برای ثبت پیگیری شما کشاورزان و رفع موانع تولید طراحی شده است.

مجری طرح پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها در ادامه به دولت جدید و چالش زنجیره‌های ارزش در امنیت غذایی اشاره و بیان کرد: خبرگان کشاورزی، دام و طیور و سایر بخش‌ها باید با تشکیل کمیته‌ای مطالبات و نیازهایشان را به گوش مسوؤلان برسانند.

مشاور وزیر در رابطه با رفع آبرسانی سیار برای بخش‌های بی‌آب افزود: سپاه و بسیج همواره در کنار بخش کشاورزی بوده و در این زمینه نیز آمادگی کامل برای رفع مشکل را دارند.

حنیفه‌زاده تصریح کرد: راه‌آهن جمهوری اسلامی آمادگی کامل را برای حمل و نقل نهاده‌ها دارد و قیمت حمل آن نیز نسبت به حمل با کامیون ارزان‌تر و به صرفه‌تر است.

وی در رابطه با صادرات مازاد دام سبک نیز گفت: در این خصوص نیز اقداماتی در حال انجام است و به زودی خبر خوشی را برای دامداران استان اصفهان در زمینه صادرات خواهیم داشت.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در خاتمه به بانک‌ها به عنوان بزرگترین موانع تولید اشاره و بیان کرد: راه‌اندازی روستا بازار‌ها گامی بلند در جهت رسیدن به بازار کشاورزی کشور است.     بیشتر بخوانید: ایجاد ۲۵۰ روستا بازار تا پایان سال جاری  

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی روستابازار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی روستابازار جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۳۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی عوامل نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستای شهنه‌کلا این شهرستان کردند.

او افزود: یک بنای نیمه کاره و ۱۴ مورد تفکیک و دیوارکشی در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قلع و قمع و ۹۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، به مالکین اراضی کشاورزی توصیه کرد بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری کرمان با همکاری فرمانداران
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند